• Ik zit gewoon rustig met m'n drumstokken op het ijzer van m'n bed te tikken (ja, om bijna elf uur, ik zit afgezonderd), komt m'n moeder boven. Dus ik denk van 'Die geht bitchen ja.', nee, wat zegt ze: 'Ik weet dat je goed kan drummen, dus kun je een liedje van Judas Priest drummen?' Nouja, ik zet dus een liedje van Judas Priest op zonder drums, je weet wel, zo'n leerdingetje, en begin gewoon heel chill te drummen op het ijzer van m'n bed dus; zij helemaal los. Dat was zo raar. Mijn moeder is ook een rare vrouw, jawohl. En, hebben jullie ook rare moeders? (bloos)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 22:42 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een ma die me zomaar onder kust -die woord klopt zo toch? zit opeens te twijfelen-
    & me zomaar kietelt D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    lol lijkt me grappig om mee te maken


    You can't not look cool with a crossbow.

    Een moeder die als ze een gaaf nummer hoort er voluit op begint te dansen. Eentje die me spontaan begint te martelen (op een goede manier) & kussen. En ik kan er ontzettend goed mee ouwehoeren ;d.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 22:48 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Midna schreef:
    Ik heb een ma die me zomaar onder kust -die woord klopt zo toch? zit opeens te twijfelen-
    & me zomaar kietelt D:

    Hahaha, mijn moeder knijpt wel eens in m'n tieten, en roept dan keihard: 'KOM HIER MET DIE TETJESSSS'. En het valt me nu pas op dat je daadwerkelijk een plaatje van Midna hebt and I fckn love Zeldaaa Dx


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Hahaha, mijn moeder knijpt wel eens in m'n tieten, en roept dan keihard: 'KOM HIER MET DIE TETJESSSS'. En het valt me nu pas op dat je daadwerkelijk een plaatje van Midna hebt and I fckn love Zeldaaa Dx

    Woooow. Dat zou ik wel echt vreemd vinden. Haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn moeder plaagt me echt super veel en maakt samen met mij mensen belachelijk in het Pools -we praten meestal Pools- maar wel op een super leuke manier. Ze spoort echt niet, maar het is echt een schatje.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Atropos schreef:
    (...)
    Woooow. Dat zou ik wel echt vreemd vinden. Haha.

    Ik ben ermee opgegroeid. Mijn moeder is altijd al raar geweest. XD Of als ik klaag over m'n t-shirt: 'Ja, je tieten zijn gewoon te groot!' Oh god, ik kan echt uren doorgaan. XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Hahaha, mijn moeder knijpt wel eens in m'n tieten, en roept dan keihard: 'KOM HIER MET DIE TETJESSSS'. En het valt me nu pas op dat je daadwerkelijk een plaatje van Midna hebt and I fckn love Zeldaaa Dx


    Whaha xd & i love Midna ;D

    En alleen me zusjes komen eraan dan zegt ze; Je hebt tietus!!
    En dan ik zo; Die krijg jij ook !
    zij; Nietus !!
    ikke; nee ok.. Je krijgt ze veel groter ;D
    Zij; -kijkt boos-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik ben ermee opgegroeid. Mijn moeder is altijd al raar geweest. XD Of als ik klaag over m'n t-shirt: 'Ja, je tieten zijn gewoon te groot!' Oh god, ik kan echt uren doorgaan. XD

    Hahaha, ik vind het wel grappig x'd. Ik hou van prettig gestoorde moeders (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Midna schreef:
    (...)

    Whaha xd & i love Midna ;D

    En alleen me zusjes komen eraan dan zegt ze; Je hebt tietus!!
    En dan ik zo; Die krijg jij ook !
    zij; Nietus !!
    ikke; nee ok.. Je krijgt ze veel groter ;D
    Zij; -kijkt boos-

    Hahahaha kleine zusjes XD
    Mijn zusje is 8, en die stopt dan wel eens tennisballen onder d'r truitje. Dan zeg ik zo van: 'Geen zorgen, als je ze echt begint te krijgen, wil je ze amputeren.'
    Zij dan: 'Wat is amputeren, Coli?'
    Ik: 'Oh, uh. Groter maken! :'D'
    Zij: 'Mama, ik ga m'n tietjes later laten amputeren!'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Hahahaha kleine zusjes XD
    Mijn zusje is 8, en die stopt dan wel eens tennisballen onder d'r truitje. Dan zeg ik zo van: 'Geen zorgen, als je ze echt begint te krijgen, wil je ze amputeren.'
    Zij dan: 'Wat is amputeren, Coli?'
    Ik: 'Oh, uh. Groter maken! :'D'
    Zij: 'Mama, ik ga m'n tietjes later laten amputeren!'


    Whahaha, mijn zusjes zijnd an 5 & 7 maar over wie ik et net had is 5 ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Colibre schreef:
    (...)
    Hahaha, mijn moeder knijpt wel eens in m'n tieten, en roept dan keihard: 'KOM HIER MET DIE TETJESSSS'. En het valt me nu pas op dat je daadwerkelijk een plaatje van Midna hebt and I fckn love Zeldaaa Dx

    ... KOM HIER MET DIE TETJES :'D /gringrin


    We're all mad here.

    Haha, dat lijkt mij wel grappig om te zien. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Georgeee schreef:
    (...)
    ... KOM HIER MET DIE TETJES :'D /gringrin

    JA KOM DAN DOE JE NIET. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hahaha, vet!
    Ja, mijn moeder is super raar.
    Ze wilde vorig jaar mijn rapport niet ondertekenen (hoewel er wel goede punten in stonden) en ze zette in plaats van haar handtekening een kruisje omdat ze met mij wou lachen. -.-
    Haar humor gaat me soms echt te boven...


    Where there is a sea there are pirates...