• Wat is dit nu weer?

    Waarom vinden jongens het zo interessant om naar voetbal te kijken?

    Zo was het dat een paar dagen geleden mijn liefje bij mij bleef slapen. De hele avond heeft hij bijna niet naar mij gekeken. De hele tijd waren zijn ogen gericht op dat stomme televisiescherm met een voetbalmatch.

    Wat moet ik hier aandoen?
    Hulp en raad graag.


    xX_tink_Xx

    Tja, dat zit in hun aard. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    praat met hem erover, maar wordt niet te boos want dan gaan ze denken dat je bedoelt dat het helemaal verboden is om voetbal te kijken.
    en dan gaan ze een heel lulverhaal ophangen.
    dus ik zou zeggen: doe het rustig en maak niet teveel heisa.
    ;)
    hopelijk heb je hier iets aan ^^

    typisch jonges, doe je niks aan.. [het is irri]

    maar: tips:

    - set de tv uit
    - of nog beter STEKKER DERUIT~!
    - vraag of jullie wat same kunne doen
    - seg gewoon eerlijk dat je voetbal saai vind enz..


    verder weet ik ook niks.. :P


    --

    Erover praten zou ik doen als ik jou was.. En ik ken je gevoel..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kijk gewoon met hem mee. =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mish schreef:
    typisch jonges, doe je niks aan.. [het is irri]

    maar: tips:

    - set de tv uit
    - of nog beter STEKKER DERUIT~!
    - vraag of jullie wat same kunne doen
    - seg gewoon eerlijk dat je voetbal saai vind enz..


    verder weet ik ook niks.. :P


    ik zou niet de tv uitzetten of de stekker eruit trekken...
    dan krijg je ruzie, je kan gewoon het beste met hem praten (wanneer er geen voetbal op is)

    Nou,het kan nog erger! x'D Ik had ooit een vriendje die vond zijn Pet nog veeeel meer belangerijker dan mij!. Maar in het geval van jou,praat er met hem over ofsoo? Zet gwn de tv uit,en ga wat leuks met hem doen.Zeg dat je een verassing voor hem ofzo hebt.En dan ga je gewoon wat met z'n 2e doen! =D


    Sometimes it's best not to care.

    Happysnail schreef:
    Tja, dat zit in hun aard. :Y)


    Nou bij mij totaal niet hoor O.O
    Als ik bij me vriendin ben, dan zit ik alleen maar bij haar en kan de rest me niks schelen :P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nou bij mij totaal niet hoor O.O
    Als ik bij me vriendin ben, dan zit ik alleen maar bij haar en kan de rest me niks schelen :P

    Dan ben jij een uitzondering. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rickjuh schreef:
    (...)Nou bij mij totaal niet hoor O.O
    Als ik bij me vriendin ben, dan zit ik alleen maar bij haar en kan de rest me niks schelen :P

    En zo hoort het _O_
    Hij zou een voorbeeld moeten nemen aan deze jongeman.
    PS: ik ben nog vrij hoor


    No growth of the heart is ever a waste

    jongens wat heb je eraan... ik zou met hem gaan praten... dit kan niet... maar jah ik kijk er ook wel eens naar maar ik laat het echt niet belangrijker woren dan mijn vrienden hoor xD(ben wel een meisje hoor xD) lol... das eigenlijk best wel zielig :S als je het opgelost hebt moet je mar ff in mijn gastenboek schrijven en als je er meer over wilt praten ook xD verveel me hier toch wel dood xD


    Vampire's are cool

    bof ik de mijne 8D nouja die wou ook voetbal kijken toen hij bij mij was en zei toen geen flikker. maar hij mocht van mij omdat ie anders altijd kijkt wat ik wil zien (nerd)


    -

    Laat hem toch kijken. Ik bedoel maar, het is niet zo dat hij dat altijd zou doen, jongens zijn nu eenmaal obsessed met voetbal.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mish schreef:
    typisch jonges, doe je niks aan.. [het is irri]

    maar: tips:

    - set de tv uit
    - of nog beter STEKKER DERUIT~!
    - vraag of jullie wat same kunne doen
    - seg gewoon eerlijk dat je voetbal saai vind enz..


    verder weet ik ook niks.. :P


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Oke misschien ben ik hier nogal conservatief in maar ik vind toch dat als hij voetbal wil gaan kijken en jij daar helemaal geen zin in hebt, dat hij dat maar thuis mag gaan doen. Als ik een vriend heb en die komt bij me logeren, dan lijkt het me een stuk leuker andere dingen te gaan doen. Tuurlijk, als ie graag een wedstrijd ziet no problem maar als het meer regel dan uitzondering wordt wanneer hij op bezoek komt dan vind ik het eentonig en heb ik zoiets van: daar is de deur, ik vermaak me alleen wel.


    No growth of the heart is ever a waste