• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 12:12 ]

    StoryBelle schreef:
    ... ik heb zoveel gemsit terwijl ik ging eten o.o


    Niet meer eten jij! Of nee, dat mag ik niet zeggen want dan laaien er ws weer allerlei Pro-Ana gedachtes op bij mensen. xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Worden jullie nou nooit moe van jezelf om constant op 1 iemand te gaan bitchen? :W


    -

    Basecca schreef:
    (...)

    Niet meer eten jij! Of nee, dat mag ik niet zeggen want dan laaien er ws weer allerlei Pro-Ana gedachtes op bij mensen. xD


    I like food too much.,. lekkere frietjes en sla :Y) (Gezond EN ongezond!)

    On-topic: Hale, just shut up...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Genius schreef:
    Worden jullie nou nooit moe van jezelf om constant op 1 iemand te gaan bitchen? :W


    Als iemand er om vraagt niet. Ik doe altijd mijn best nuchter naar ieder topic te gaan, ook die van Hale ... Reageer 9 van de 10 keer ook normaal, tot het gewoon opvalt hoe zinloos die pogingen zijn. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    I like food too much.,. lekkere frietjes en sla :Y) (Gezond EN ongezond!)

    On-topic: Hale, just shut up...


    Ik heb net patat gehad :'P

    @ post on Hale:

    En open even een topic waar je al je rap-songs inzet. Ik zie namelijk IEDERE dag een nieuw topic + bijpassend liedje. Post dat anders gewoon in één lang rap-topic (liefst bij off-topic zetten ajb) i.p.v. er 10000000000 topics over te openen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Applejack schreef:
    Wil je hier nou nog een slotje op of niet?


    Dat of het moet offtopic gezet worden, is ondertussen toch niet meer ontopic xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Severed schreef:
    (...)

    Als iemand er om vraagt niet. Ik doe altijd mijn best nuchter naar ieder topic te gaan, ook die van Hale ... Reageer 9 van de 10 keer ook normaal, tot het gewoon opvalt hoe zinloos die pogingen zijn. :W

    Ik vind het gewoon nogal kansloos maar okee :'D


    -

    Hé, ik heb nog popcorn!
    Dat wordt dus vanavond een filmavond! - nomnomnomnom -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon nogal kansloos maar okee :'D


    Kijk naar het topic over het amerikaanse rechtssysteem. Applejack heeft daar een stel goeie posts gezet over alles wat zij ervan weet, Severed en ik hebben ook handenvol posts gemaakt met dingen die iedereen kan bedenken, en we werden alledrie genegeerd! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Kijk naar het topic over het amerikaanse rechtssysteem. Applejack heeft daar een stel goeie posts gezet over alles wat zij ervan weet, Severed en ik hebben ook handenvol posts gemaakt met dingen die iedereen kan bedenken, en we werden alledrie genegeerd! D:

    Ik zie amerika staan dus nee ik ga het niet lezen. Maargoed, is dat een reden om in elk topic van haar te gaan bitchen? (bloos)


    -

    Dudley schreef:
    Hé, ik heb nog popcorn!
    Dat wordt dus vanavond een filmavond! - nomnomnomnom -


    Oh, dan sneak ik vanavond jouw huis in. Ik moet popcorn (duivel).


    i put the fun in funeral

    Ja, ik heb twee keer een vakantieliefde gehad. Eentje in Engeland en eentje in Italië, maar allebei uit Nederland. Met de jongen die ik in Engeland heb ontmoet heb ik geen contact meer, maar de ander is nog steeds mijn vriend <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    > Slotje op verzoek van user.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Oh, dan sneak ik vanavond jouw huis in. Ik moet popcorn (duivel).


    Ik heb muffins? ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!