• love is a big word.
    love is a feeling.
    but when we say that we love this guys.
    than, were meaning it.
    cause they make us feel like
    na na na.


    Some things are changing too much.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    uhu, en ik wil de nieuw fanvideos zien (want hun shirt zijn sexy daar omg) maar ik ben beneden en kan dus geen geluid opzetten omdat mijn zus tv kijkt ><


    Haha bij mij het zelfde, enkel zijn het mijn ouders die het nieuwskijken xD


    i'm broken, do you hear me.

    OHYAY.
    *schrijft*


    Some things are changing too much.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Haha bij mij het zelfde, enkel zijn het mijn ouders die het nieuwskijken xD

    Ga jij nu eigenlijk naar 1D ? :'s


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Ga jij nu eigenlijk naar 1D ? :'s


    Nope ;c
    echt rot, jij wel? (:


    i'm broken, do you hear me.

    BEN IK WEER HAHAHA


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Nope ;c
    echt rot, jij wel? (:

    Nee en al 2 mensen die ik via tumblr ken gaan wel, maar zij wonen in Nederland en iemand anders die ik kan die gaat naar Munchen en gaat een shoutout regelen, als dat mogelijk is ;'D

    Wanneer ze voor een concert naar België/Nederland komen volgend jaar ga ik wel gaan, dan heeft iedereen een eerlijke kans (hopelijk)


    The soul needs autumn.

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Nee en al 2 mensen die ik via tumblr ken gaan wel, maar zij wonen in Nederland en iemand anders die ik kan die gaat naar Munchen en gaat een shoutout regelen, als dat mogelijk is ;'D

    Wanneer ze voor een concert naar België/Nederland komen volgend jaar ga ik wel gaan, dan heeft iedereen een eerlijke kans (hopelijk)


    Ja dan moet ik ook gewoon, ik heb een twitition gemaakt, hopen dat ze sneller zullen komen, en hoe bedoel je een shoutout?
    ik vind het echt rot, ze zijn zo dicht en je kan er toch niet heen..


    i'm broken, do you hear me.

    HOI SCHATJES <333333333

    ik moest om 3 uur van die boekjes rond gaan brengen, en ik ben daar 3 uur lang mee bezig geweest, maar heb wel 25 euro (:
    normaal moet mijn zus dat doen maar dan op een zaterdag, maar dit waren extra dingen en zij had geen tijd ofzo maarja.

    NOG IETS GEMIST? - behalve jullie dan - :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    Ja dan moet ik ook gewoon, ik heb een twitition gemaakt, hopen dat ze sneller zullen komen, en hoe bedoel je een shoutout?
    ik vind het echt rot, ze zijn zo dicht en je kan er toch niet heen..

    Bij een shoutout zeggen ze 'hello Lindsey' in de camera ;'D ik denk toch dat er gefilmd mag worden en dat er handtekeningen worden uitgedeeld :'s
    en idd, stiekem hoop ik dat Belgen volgende keer voorrang krijgen en dat er amper Nederlanders komen, best gemeen oké maar er zijn zo vaak Nederlanders bij Belgische concerten en andersom mag het dan niet ;(


    The soul needs autumn.

    oja voor de gene die het nog niet wisten, ik ga een soort blad maken met erop; FOLLOW THE QUIZLET GANG! en dan al onze twitter namen er op (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    BOEM, klaar met eten. <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    HEEE SANNE <3
    nee je heb t niets gemist volgens my


    i'm broken, do you hear me.

    NIAM schreef:
    oja voor de gene die het nog niet wisten, ik ga een soort blad maken met erop; FOLLOW THE QUIZLET GANG! en dan al onze twitter namen er op (:


    AWWWHHH.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    MALIKZAYN schreef:
    (...)
    Bij een shoutout zeggen ze 'hello Lindsey' in de camera ;'D ik denk toch dat er gefilmd mag worden en dat er handtekeningen worden uitgedeeld :'s
    en idd, stiekem hoop ik dat Belgen volgende keer voorrang krijgen en dat er amper Nederlanders komen, best gemeen oké maar er zijn zo vaak Nederlanders bij Belgische concerten en andersom mag het dan niet ;(


    Oh ja dat lijkt echt leuk om dan te krijgen
    handtekeningen of zo een filmpje lijken ne echt machtig joh
    ik haatte het echt om belg te zijn deze dagen maar ONZE DAG KOMT NOG


    i'm broken, do you hear me.

    NIAM schreef:
    oja voor de gene die het nog niet wisten, ik ga een soort blad maken met erop; FOLLOW THE QUIZLET GANG! en dan al onze twitter namen er op (:
    AAHWW <33


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.