• Plaats hier foto's van Harry Potter.

In een vorig topic werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talk topic.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Kedavra schreef:

Ik heb
    I felt up Ron bcoz I wanted to _O_

Eh, I touched Snape bcuz he begged me to.

Lol! Haha! Die moet je apart in een topic zetten.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Okay, dit is niet echt een foto, maar ik vond dit net op Wikipedia:
    "Tim Roth zou aanvankelijk de rol van Severus Sneep op zich nemen, maar hij besloot uiteindelijk te kiezen voor een rol in Planet of the Apes."
    Thank you, Planet of the Apes, for giving us Alan Rickman as the real Snape <3

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Wiarda schreef:
    "Tim Roth zou aanvankelijk de rol van Severus Sneep op zich nemen, maar hij besloot uiteindelijk te kiezen voor een rol in Planet of the Apes."

Idd, Alan is gewoon de perfecte Snape! Ik vond net een bewerkte foto, als Roth Snape was, zag het er zo uit:

Hehe x)

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Patronum schreef:

Wedden dat Tom dan een Snumbledore shipper is? (wbw)

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oppugno schreef:
    (...)
    Wedden dat Tom dan een Snumbledore shipper is? (wbw)

Uhu ;D

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Patronum schreef:

Dude. Hij doet me denken aan Tuomas Holopainen. O.o

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Dat ziet er niet verkeert uit^^.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Storytime schreef:
    (...)
    Dat ziet er niet verkeert uit^^.

Dat komt omdat jij de gelijkenis ook ziet. -wbw-

I slapped Snape because I wanted to :)

... But I'm weak, and what's wrong with that?

I married Draco, because he's sexy as hell.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Kedavra schreef:

Vandaar dat jullie telkens de slappe lach had tijdens die filmpjes!

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

Wiarda schreef:
    (...)
    Dat komt omdat jij de gelijkenis ook ziet. -wbw-

Zeker, ik moest ook meteen aan hem denken.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Wiarda schreef:

Jaaaaa! Inderdaad!
    Alleen al die stem.. *zwijmelt gezellig verder*

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Kedavra schreef:

Ik heb
    I felt up Ron bcoz I wanted to _O_

I rode a pony with Harry bcoz he's sexy as hell :'D
    Hij is alleen niet sexy

-