• Plaats hier foto's van Harry Potter.

In een vorig topic werd het bericht bewerkt, met de boodschap dat dit een topic is om afbeeldingen te plaatsen, niet een overlegtopic. Als je wél wilt overleggen over Harry Potter, is daar altijd nog het HP talk topic.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Cumberbatch schreef:
    (...)
    Het zijn de details die 't em doen. Kijk naar Hagrid!

Ja, idd!xD

"I solemnly swear that i am up to no good."

Dit stukje tekst stond eronder:

Nu is deze Harry Potter Chopsticks zie besef ik mij ineens dat heel veel Aziatische mensen naar die Harry Potter films hebben zitten kijken en hebben gedacht: “Er wordt wel heel veel met bestek gezwaaid in deze film maar verdomd weinig gegeten…” Onder het motto: “Eén stokje is saté en twee stokjes zijn chopsticks” zijn nu deze Harry Potter Chopsticks op de markt gebracht.

Define "good".

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Kedavra schreef:

ghehe :'3

-

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

Lefebvre schreef:

OMG!

Define "good".

Define "good".

RedheadxD schreef:

Oh, and saving the prisinor of Azkaban.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

RedheadxD schreef:

Zo waar! (krul)

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

Groter

Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

iPotter schreef:

Groter

Die kende ik al, maar blijft geweldig!

Define "good".

Take me to wonderland

[ bericht aangepast op 10 okt 2011 - 11:11 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse