• ja het is misschien een rare vraag enzo maar ja ik heb zo'n meisje bij mij op school en die zat vorig jaar in mijn klas en die zit echt zo van; 'ik ben mooi'en alles
    maarja iedereen heeft toch wel wat die minder mooi van zichzelf vind?

    bij mij vind ik het minst mooi mn bovenbenen, ik vind ze te dik ;(

    en jullie??
    xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Huid (gemengde tot vettige huid, arrgh. Glim glim) en mijn vreemde bolletjes tenen en of course de donkere kringfen onder mijn ogen die er altijd zijn, ookal slaap ik de klok rond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn gebit. Ik vind het absoluut niet mooi. Ik heb namelijk te kleine tanden, waardoor er een huge spleet tussen mijn voortanden zit. Zelfs een beugel zou dit niet compleet verhelpen. Verder zou ik best wat langer willen zijn en wat heupen willen hebben. (:

    Mijn tanden. D:

    Ik vind niet echt iets lelijk, maar minst mooi.. Toch wel mijn knieën.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik vind alles behalve mijn lippen en ogen en handen...

    Mijn tanden, maar dat boeit me niet, stomme beugel.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    C18 schreef:
    Mijn speklapjes 8D.

    amen


    Ivar Oosterloo.

    Mijn benen en heupen.
    &Oja mijn tanden.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 22:34 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn figuur. Mijn rug is krom en ik heb overgewicht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alles wat onder de nek zit.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn moeder en broer zeggen de hele tijd dat ik dik word.
    Dus daar erger ik me echt heel erg aan.

    Maar eigenlijk vind ik mijn tanden heel lelijk,
    ze zijn supergeel en er zit een giga kalkvlek op O:


    I'm in love with you and all your little things

    Mijn benen en mijn neus..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn handen, ze zijn veel te klein en ik vind dat ik dikke vingers heb. Opzich kan ik daar natuurlijk heel goed mee leven, maar waar ik me wel aan erger is mijn gebit. Heel veel mensen vinden dat ik een prachtig gebit heb, omdat ik hele grote voortanden heb, maar dit vind ik eigenlijk vreselijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    niks is lelijk; alleen het minst mooie is toch wel mijn buik; ik moet niet meer aankomen want dan word ik te dik.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Mijn niet egale huid en mijn onhandelbare haar(hoewel ik wel weer van de kleur hou)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall