• Dat het forum dood is.

    Vroeger, die goede oude tijd, opende users topics voor letterlijk alles. Ik kan mezelf nog goed herinneren dat er een tijd was dat mensen een topic aanmaakte om te vertelln dat ze in slaap waren gevallen in de les. Die tijd was echt geweldig omdat ik toen echt het gevoel had dat ik mensen kende, je las namelijk verhalen uit elkaars leven.
    Nu worden er bijna alleen maar probleem topics aangemaakt maar niet echt meer verhalen waar je vertelde hoe je dag was. Neem die dingen worden nu verteld in topics als LJH. En dat vind ik jammer, want hierdoor kan ik na een half uur het forum refreshen zonder dat er wat verandert is. Vroeger (ja, weer die vroeger. Sorry, ik zit hier te lang) was dat heel anders. Als ik toen na vijf minuten mijn forum refreshte had je gelijk 20 nieuwe topics in je lijst staan.
    Dit is dan ook mijn oproep om gewoon weer leuke topics aan te maken en ons te vertellen wat voor leuke dingen je mee maakt.
    Dit was wat ik even wilde mededelen. Jullie kunnen nu weer verder met jullie leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan me ook nog herinneren dat users zich irriteerden aan de hoeveelheid "onzin" topics haha. Maar goed, je hebt wel gelijk. Het is inderdaad erg stil op het forum.

    Hmm ik weet niet hoe fijn ik het vind om 100 'onzin' topics in de actieve topics te zien.
    Maar ik zou zeggen: maak er zelf verandering in.


    Aan niets denken is ook denken.

    Helaas zit ik bijna een jaar op deze site en geen zeven jaar en dus niet lang genoeg om te weten wat er hiervoor er allemaal op het forum werd gedumpt. bovendien heb ik pas sinds kort ontdekt hoe het werkt, ik ben een beetje traag van begrip ofzo Maar ik snap dat je het jammer vind.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 20:42 ]


    i wanna die with you once or twice.

    I can't judge, ik zit hier nog maar twee maanden (drie, bijna c:)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Het is sowieso veel rustiger op de site dan een aantal jaren geleden, toen er stories in de top stonden meer 50-100 kudos etc. en inderdaad het forum elke keer als je refreshte zowat wel een nieuw topic had. Maar ja, het enige wat je kunt doen is zelf goed actief zijn en dingen doen voor de site in mijn ogen. Als iemand iets kwijt wil op het forum, moet die persoon dat zeker doen in mijn ogen c:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 18:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik weet dat er een aantal jaren terug zoveel geweldige onzin topics waren en dat het zo druk was dat ik mezelf toen maar had verwijderd omdat ik anders geen huiswerk meer zou maken. :')
    En oh, en hoe heette ze nou, Hale of zo.

    Ik mis die tijden. :') Ondanks dat school er onder leed.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Ik weet dat er een aantal jaren terug zoveel geweldige onzin topics waren en dat het zo druk was dat ik mezelf toen maar had verwijderd omdat ik anders geen huiswerk meer zou maken. :')
    En oh, en hoe heette ze nou, Hale of zo.

    Ik mis die tijden. :') Ondanks dat school er onder leed.


    Bij dat soort berichten vraag ik mezelf altijd af of ik blij of droevig moet zijn dat ik Hale nooit gekend heb. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hooverphonic schreef:
    Ik weet dat er een aantal jaren terug zoveel geweldige onzin topics waren en dat het zo druk was dat ik mezelf toen maar had verwijderd omdat ik anders geen huiswerk meer zou maken. :')
    En oh, en hoe heette ze nou, Hale of zo.

    Ik mis die tijden. :') Ondanks dat school er onder leed.

    Och ja dat drama haha.
    Nouja... het hield Q wel ontzettend levendig, I guess? :')

    Nu heb ik opeens een flashback naar 2008, wat een dramatische zomer was dat toen...!

    Ik snap wel wat je wilt zeggen, maar eigenlijk heb ik iets liever een rustiger forum dan vijftig nieuwe topics elke vijf minuten (:


    The soul needs autumn.

    Hooverphonic schreef:
    Ik weet dat er een aantal jaren terug zoveel geweldige onzin topics waren en dat het zo druk was dat ik mezelf toen maar had verwijderd omdat ik anders geen huiswerk meer zou maken. :')
    En oh, en hoe heette ze nou, Hale of zo.

    Ik mis die tijden. :') Ondanks dat school er onder leed.


    Hale <3
    En Jill
    Good ol' times

    Ik maakte toen ik dertien was topics aan omdat ik me verstikt had in een keelsnoepje of omdat ik mijn nagel had gebroken. Ik weet niet of Quizlet daar een betere plek van wordt. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als er wat meer topics geopend zouden worden.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Hale <3
    En Jill
    Good ol' times

    Ik maakte toen ik dertien was topics aan omdat ik me verstikt had in een keelsnoepje of omdat ik mijn nagel had gebroken. Ik weet niet of Quizlet daar een betere plek van wordt. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als er wat meer topics geopend zouden worden.


    ahahahahahahha omg wattafuckaramacka


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Yep. Het is inderdaad niet meer zo levendig als dat het was. Echt jammer

    Al denk ik dat mensen er niet blij van worden als ik nog meer topics ga maken. Het hele forum volspammen met m'n kat gaat naar mijn mening ook niet echt werken x)


    26 - 02 - '16

    Het forum is inderdaad wel heel erg stil. Maar zelf heb ik niet vaak ideeën voor topics, of ik ben te lui om een verhaal te tikken. (Slecht...)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Naz schreef:
    Yep. Het is inderdaad niet meer zo levendig als dat het was. Echt jammer

    Al denk ik dat mensen er niet blij van worden als ik nog meer topics ga maken. Het hele forum volspammen met m'n kat gaat naar mijn mening ook niet echt werken x)


    Ik vind dat niet erg hoor. Post ik gelijk wat foto's van de mijne (cat)


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)

    Ik vind dat niet erg hoor. Post ik gelijk wat foto's van de mijne (cat)


    Ik had ooit zo'n katten topic gemaakt, waar iedereen zijn/haar kat kon posten, maar ja, die is alweer dood :C


    26 - 02 - '16