• Delibereren ze een 45% voor een hoofdvak (vak: chemie, richting: latijn-wetenschappen), wetende dat ik volgend jaar toch niets met chemie of eendert wat in die richting ga doen? De rest van mijn punten zijn tussen de 58 en de 80. Eentje misschien nog 56.

    Wat denken jullie? Ben bang dat ik zou moeten blijven zitten, pfff. ]:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Wel, bij mijn school is het zo dat je één buis mag hebben op je hoofdvak en één op je bijvak, anders ben je niet geslaagd...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wacht even. Wat voor 'n actie?

    *Gaat even googlen*

    O, aha, ik snap.
    In NL zou dat denk wel kunnen... Maar ik weet niet hoe dat in België is...


    Deep inside, I've never felt alive

    Is dit Belgisch? Want ik snap er geen fuck van (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    Stoppable schreef:
    Wacht even. Wat voor 'n actie?

    *Gaat even googlen*

    O, aha, ik snap.
    In NL zou dat denk wel kunnen... Maar ik weet niet hoe dat in België is...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hm, ik denk dat ze je er wel door delibereren als al je andere punten behoorlijk zijn (: of dat hoop ik toch, anders is er helemaal geen hoop meer voor mij...


    The truth may be orange!

    Wacht, wacht, wacht....





    Nee, ik snap er niets van.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik denk dat ze dat wel delibereren hoor, hangt er vanaf welk jaar je zit. Een vriendin van mij is met 3 jaarbuizen geslaagd in haar 6de jaar STW.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Normaal gezien mag je een globale buis hebben in je hoofdvakken, dus ik denk van wel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    SEXYSTYLESx schreef:
    Is dit Belgisch? Want ik snap er geen fuck van (cat)


    i put the fun in funeral

    Ik voel me al een heel stuk geruster nu ik deze reacties gelezen heb. Er is hoop, yessh.


    If we had not a soul, music would have created it.

    SEXYSTYLESx schreef:
    Is dit Belgisch? Want ik snap er geen fuck van (cat)

    Totally agree with you honn. :'D


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Als je bedoelt dat je er misschien op zou kunnen blijven zitten, denk ik van niet. Een vak is daar sowieso echt te weinig voor als je de rest gewoon goed hebt. En bij de rapportvergaderingen hebben ze het er als het goed is ook wel over of je het vak gaat kiezen; als je een bespreekgeval bent.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn zusje staat ook heel slecht voor natuur-scheikunde, maar als ze de rest van haar cijfers ophaalt zijn de leraren bereid erover te praten om haar alsnog over te laten gaan.

    Dus ik denk gewoon dat je duidelijk moet laten merken dat je al die andere vakken wel heel goed kunt, maar dat je gewoon een natuurkundekrater hebt..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    In principe delibereren ze elke buis, maar als de rest goed is laten ze je misschien nog wel over. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Normaal delibereren ze niet over 1-uursvakken, tenzij de rest van je punten megaslecht zijn. Maar zolang je goede punten hebt op al je hoofdvakken moet je niet blijven zitten.
    Maar ja, wij hebben nog steeds herexamens op onze school, dus ik moet me nergens zorgen om maken. :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.