• .. mijn nieuwe, knalrode blazer leuk combineren? :'D

    Ik heb een knalrode blazer gekocht bij de Coolcat, hij is echt zó mooi <3. Maar ik vind hem wel moeilijk om te combineren, hebben jullie misschien tips? :'D
    Ik heb nu die blazer aan, een donkerblauw shirt, een zwart rokje (met een rits op de achterkant), een zwarte panty en zwarte ballerina's.

    Maar ik vraag me dus af of het ook mooier kan (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Eerst alles uit, dan alleen je blazer aan en dan hier komen. (cat)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 21:28 ]

    Ik zou dat blauwe shirt verwisselen met een witte denk ik ;) en eigenlijk dan het rokje in het blauw doen. En de schoenen knal rood :')


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou net zoals Litwick zegt een wit shirt aantrekken :'D

    loop ik achter doordat ik niet weet wat een blazer is-.-"


    You can't not look cool with a crossbow.

    Nee maar volgens mij is het een soort van jas/blouse. Ik typ het wel in bij ome google


    Physics is awesome

    ICheetah schreef:
    loop ik achter doordat ik niet weet wat een blazer is-.-"


    0.0


    Happy Birthday my Potter!

    wit shirt en een donkerblauw/zwart rokje/broek<3


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Weet je wat ik mooi vind maar gewoon simpel is..
    Gewoon een Skinny Jeans broek met een gestreepte zwwart-wit shirten dan die rode blazer dat zou wel mooi zijn denk ik ..


    Stop wishing, Start doing..

    AppleStrudel schreef:
    loop ik achter doordat ik niet weet wat een blazer is-.-"
    Ja. =D

    ot: Ik zou zeggen een wit of zwart topje met een zwart rokje en dan misschien de zwarte panty's ook veranderen met donkergroene of donkerrode panty's. Moet je natuurlijk aanpassen want het kan ook een faal zijn, ik dacht er gewoon eventjes aan. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    ik ben niet echt zo modieus dus ...

    Zwarte broek met een wit hempje ofzo?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je hem helemaal eruit wilt laten knallen kun je hem op een witte broek met een wit shirt dragen , of op een zwarte broek met een zwart shirt


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Hmm, een horizontaal gestreept, zwart/donkerblauw wit gestreept shirtje, met daaronder een skinnyjeans? :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.