• Weetje, we vinden (bijna) wel allemaal een jongen knap van Tokio Hotel,of zijn verliefd op. Maar weetje wat ik erg vind, ze zullen het nooit weten. Ze hebben je hart gestolen zonder dat ze het beseffen. Dat is toch erg, Niet?


    We'll never be as young as we are tonight

    Jha daar denk ik liever niet aan want daar heb ik best een tijdje om moeten huilen en ja ik weet wat jullie nu denken , daar huil je tog niet om :S
    Nou ik wel x)
    Pff wat kunnen we er aan doen ??
    Antwoord : niets....


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Jha daar denk ik liever niet aan want daar heb ik best een tijdje om moeten huilen en ja ik weet wat jullie nu denken , daar huil je tog niet om :S
    Nou ik wel x)
    Pff wat kunnen we er aan doen ??
    Antwoord : niets....

    Weetje dat heb ik ook,
    als ik er veel aan denk dan word ik gewoon echt down.


    We'll never be as young as we are tonight

    ik denk niet dat je echt verliefd op ze kan zijn. omdat je ze nog nooit in het echt heb meegemaakt.
    maar het zal wel moeilijk worden voor hun om met elke fan een praatje te gaan maken..


    <3

    Jha daar denk ik liever niet aan want daar heb ik best een tijdje om moeten huilen en ja ik weet wat jullie nu denken , daar huil je tog niet om :S
    Nou ik wel x)
    Pff wat kunnen we er aan doen ??
    Antwoord : niets....


    Heb ik ook gedaan hoor..
    Ik heb 3 maart ook zitten huilen.. Ik wilde zo graag aan Bill laten weten wat ik voor hem voelde.. Ik had zo'n(voor mijn gevoel en die van andere )mooie brief voor hem geschreven.. Zou hem gaan ontmoeten tijdens een meet&Greet in België kreeg ik straf, waardoor ik niet mocht... Omg ik heb toen keihard lopen schreeuwen... Vader werd er gek van.. Zegt hij: Oke je mag al.. Dus ik na die vriendin bellen dat ik wel mocht.. (zij had die kaartjes want ik ging met haar mee) Was ze al een uur onderweg daarheen... dus ik helemaal Down.. Had ze foto van mij meegenomen.. En daar aan Bill gevraagd of ik die Boxer met z'n naam mocht hebben.. (omdat ze wist dat ik die fucking geil vond xD) Zeg hij: Euhm *10 seconden later* Nein.. :(


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Jha bij mij en mijn vriendin .. Ook al ken je ze niet echt ze blijven fucking knap en ik ben nog nooit zo hard fan geweest en zo iemand knap gevonden dan van hun .. Toen ik van hun fan werd veranderde alles. En hoe raar t ook klinkt ik heb een zware crush op Bill gehad en mijn vriendin op Tom gewoon omdat we helemaal hysterisch waren en elke dag naar hun mooie koppie keken !


    Because Nobody Love's

    ja best hatelijk he??

    maar ik denk dat we er allemaal iets uit kunnen leren ^-^
    zo zie je maar dat je beter op zoek gaat naar een bereikbare jongen.
    En zo ga je mss ook veel sneller durven afstappen op een jongen, omdat je weet dat je al van geluk mag spreken dat je met hem kàn praten, omdat je dat dus niet met de jongens van TH zomaar kan doen.

    (al heb ik op het moment helemaal geen zin in een lief xD ik blijf wel lekker dromen over Bill ^-^lol)

    (...)

    Heb ik ook gedaan hoor..
    Ik heb 3 maart ook zitten huilen.. Ik wilde zo graag aan Bill laten weten wat ik voor hem voelde.. Ik had zo'n(voor mijn gevoel en die van andere )mooie brief voor hem geschreven.. Zou hem gaan ontmoeten tijdens een meet&Greet in België kreeg ik straf, waardoor ik niet mocht... Omg ik heb toen keihard lopen schreeuwen... Vader werd er gek van.. Zegt hij: Oke je mag al.. Dus ik na die vriendin bellen dat ik wel mocht.. (zij had die kaartjes want ik ging met haar mee) Was ze al een uur onderweg daarheen... dus ik helemaal Down.. Had ze foto van mij meegenomen.. En daar aan Bill gevraagd of ik die Boxer met z'n naam mocht hebben.. (omdat ze wist dat ik die fucking geil vond xD) Zeg hij: Euhm *10 seconden later* Nein.. :(


    Oke,dat is wel erg.


    We'll never be as young as we are tonight

    ik denk dat ze het wel weten ze!!


    Let me be me...

    Dat is niet erg. Ze doen er zelf wel wat aan om er goed uit te zien, hoor.
    Like, sommige mensen worden [/ik niet] dus verliefd op de guys. Dat is mijn probleem niet, maar weet dat je nooit een relatie met ze krijgt.


    -

    Jha daar denk ik liever niet aan want daar heb ik best een tijdje om moeten huilen en ja ik weet wat jullie nu denken , daar huil je tog niet om :S
    Nou ik wel x)
    Pff wat kunnen we er aan doen ??
    Antwoord : niets....



    Dat heb k o0wk 'ne tijdje gehad ho0wr...
    Kon ik 's avonds niet slapen, huilde ik echt de halve nacht enzo...

    het klinkt misschien heel overdreven, maar het is wel zo.. :|

    Maar k heb dat nu niet meer zo vaak, heb daar mee leren omgaan:P


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    (...)
    Weetje dat heb ik ook,
    als ik er veel aan denk dan word ik gewoon echt down.


    ja, dat heb ik dus ook.


    Protège moi de mes désirs.

    Ja, eigenlijk wel. Maar zie het zo; ze kunnen je ook niet kwetsen door te zeggen dat zij jou niet leuk vinden, omdat ze je niet eens kennen.. (okee vaag antwoord, I know >.<)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.