• Ik wil écht graag feedback, wat vinden jullie hiervan?



    Het is niet echt sterk ofzo, maar het was een probeersel, de laatste tijd ben ik er best door gefascineerd en ik wilde het eens uitproberen! :3

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 23:43 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    ... dit is je eerste keer? Seriously?

    *stares speachlessly*

    ... Seriously? This is.. well, gorgeous...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zaine schreef:
    Damn, dat is echt ontzettend goed voor een eerste keer! Echt waar, ik heb er niets op aan te merken. Hij is echt super mooi!

    Wauw, dankjewel! <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Zaine schreef:
    Damn, dat is echt ontzettend goed voor een eerste keer! Echt waar, ik heb er niets op aan te merken. Hij is echt super mooi!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, aww, dankjewel! Ik vind het echt lief van je!
    Jij bent trouwens ook héél goed en dat meen ik. Schilderen is iets waar je je echt serieus mee zou moeten bezig houden, want je hebt veel potentie! En je bent ook beter dan ik! :Y)
    Ik heb altijd superveel moeite met dingen realistisch te tekenen. :'D

    Ahhhhgut. Ga toch fietsen D: Niemand is hier beter dan de ander. Zoiets als dit zou ik niet kunnen D: Tenzij ik weer zo'n zeldzaam moment heb, dat 't wel lukt, haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    StoryBelle schreef:
    ... dit is je eerste keer? Seriously?

    *stares speachlessly*

    ... Seriously? This is.. well, gorgeous...

    Ja, ik heb hiervoor precies 2 tekeningen proberen na te tekenen en dan heb ik dit getekent. :'D
    Dankjewel lief!


    Where there is a sea there are pirates...

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Ahhhhgut. Ga toch fietsen D: Niemand is hier beter dan de ander. Zoiets als dit zou ik niet kunnen D: Tenzij ik weer zo'n zeldzaam moment heb, dat 't wel lukt, haha.

    Zéééég, niet te bescheiden, hé! :'D
    Jij bent écht goed oké, en neem het van me aan; ik ben met kunst opgegroeid, ik herken échte kunst als ik het zie! ^^ <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Wauw! It's amazing! :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Captain schreef:
    (...)
    Zéééég, niet te bescheiden, hé! :'D
    Jij bent écht goed oké, en neem het van me aan; ik ben met kunst opgegroeid, ik herken échte kunst als ik het zie! ^^ <3

    Wie is hier nou bescheiden (cat) Maar toch bedankt, haha. Neem dan ook van mij aan, dat dit heul goed is voor een eerste keer. Talentje
    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wauw, ik vind het echt heel erg mooi!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Kalashnikov schreef:
    (...)
    Wie is hier nou bescheiden (cat) Maar toch bedankt, haha. Neem dan ook van mij aan, dat dit heul goed is voor een eerste keer. Talentje
    :Y)

    Dankjewel medetalentje! <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Wow dit is écht niet normaal goed.


    count the blessings

    Dankjewel iedereen! (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Meddows schreef:
    (...)
    You, sir, are talented. (krul)


    We bring our sons up to get gunned down.

    D'r borsten zijn een beetje raar gevormd en ik zou het wat meer verticaal hebben getrokken. Maar voor een eerste mangatekening is hij écht heel goed gelukt. c:


    wth.

    Ik zou best meer van je tekeningen willen zien, want dit is echt amazingly prachtig :O