• Ik was vandaag bij een brugklas in de klas en bij aardrijkskunde gingen ze een soort quiz doen. Voor de lol deed ik mee, en er waren ook genoeg vragen die ik niet wist. Achteraf voelde ik me best dom, dus ik vroeg me af of jullie het antwoord wel zouden weten. Dit is het raadsel:

    "Een man loopt 1 kilometer naar het zuiden en daarna 1 kilometer naar het westen. Daar schiet hij en beer. Hij loopt 1 kilometer naar het noorden en hij is thuis. Welke kleur heeft de beer? a) zwart b) wit c) bruin d) dat kun je niet weten."

    So, surprise me. (:

    Edit: Ik had overigens echt lol met een brugklasser die zei: "Maar mevrouw (dat was ik op dat moment), dat klopt toch niet? Als hij eerst naar beneden loopt, dan naar links en dan omhoog is hij toch niet thuis?" En toen ik zei dat het wel klopte, begon hij te huilen omdat hij zeker wist dat hij gelijk had, hihi. Maar laat dit een hint voor jullie zijn.

    Edit 2: De oplossing staat in het topic. Die heb ik expres niet hier neer gezet, zodat jullie nog zelf kunnen denken als jullie dat mochten willen. (:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 20:00 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    zwart???
    die zit in het westen:P


    You can't not look cool with a crossbow.

    b, moet ik zeggen waarom?


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Wit. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    D, toch? o.o


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik snap hem niet :')


    dream, dare, fly!

    ShannonLeto schreef:
    Ik snap hem niet :')


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    wit (:


    To infinity and beyond •

    XD ik heb geen idee


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Waarom begrijp ik dit niet? (:
    Hahaha


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Regigigas schreef:
    D, toch? o.o


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Regigigas schreef:
    D, toch? o.o


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    d denk ik o.o


    Shoganai i ne~

    Dat ligt eraan van waar die man loopt, dus D, denk ik?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Guys, please gokken maar niks verraden als je het denkt te weten. Ik wil kijken of ik echt zo dom ben als ik denk dat ik ben. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    HAHAHA, d i guess (krul)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 19:12 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind