• Over ongeveer twee weken en half gaat mijn hondje bevallen en ik heb mezelf al voorgenomen om een puppy bij te houden.
    Maar nu het probleem: ik weet absoluut geen naam voor de puppy (ja daar ben ik al aan het over nadenken) dus ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen. Het mogen zowel meisjes als jongensnamen zijn én het is een klein hondje.
    Thanks (flower)

    Vernoem hem/haar naar personages van een boek/serie/film die je leuk vind!

    Zelf heb ik 5 kittens, waarvan 4 vernoemd zijn naar HP.
    (Dobby, Draco, Voldie and Luna)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Vernoem hem/haar naar personages van een boek/serie/film die je leuk vind!

    Zelf heb ik 5 kittens, waarvan 4 vernoemd zijn naar HP.
    (Dobby, Draco, Voldie and Luna)

    Haha, ik zie het al voor me als ik een jongetje neem en hem naar iemand van TVD vernoem haha :')

    Waarom niet? :'D Stoer toch? :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Waarom niet? :'D Stoer toch? :Y)

    Ja joh, noem ik mijn hond effe Klaus of zo :Y)

    Slof
    Yoshi
    Elmo
    Beer


    | Reality is for people that lack imagination |

    Bummer :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ehm.. Ik heb iets met romeinse en griekse namen x'D Zo heb ik een kat die Sparta heet en een kat die Nero heet, al vind ik persoonlijk zulke namen ook eerder kattennamen.
    Maar je moet gewoon een naam nemen die jij leuk vindt, beter ook niet al te lang. Ga eens rondzoeken op namensites? Of inderdaad, vernoem ze naar personages uit boeken, series of films.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dog Male names and their meanings
    Dog Female and their meanings
    Ik vind het persoonlijk altijd mooi als er een betekenis achter zit!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Bellie, Fluffy, Loesje, Sunny.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hopi, Tarzan, Baloe of Hachi. Zijn namen die ik zelf later aan mijn honden wil geven.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Damon haha!
    Of als het een Golden Retriever/Labrador is, moet je hem/haar Page noemen : D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    SHADOOOOW. :]


    We accept the love we think we deserve.

    Illuminati schreef:
    Damon haha!
    Of als het een Golden Retriever/Labrador is, moet je hem/haar Page noemen : D

    Haha, neen, het is een kruising tussen een Schotse Terrier en een dwerg keeshondje :Y) ben echt benieuwd wat dat gaat geven haha :'D

    Bico, zo heet mijn hond. :'D
    Jack!

    Jack Sparrow (wbw) OMG ZO GA IK MIJN VOLGENDE VIS NOEMEN -krijgt geniaal idee-

    voldie
    nagini _O_


    Shoganai i ne~