• Hey guys! Ik zoek mensen om mee te doen aan mijn onderzoek: De relatie tussen levensstijl en hypertensie (hoge bloeddruk). Ik heb zo veel mensen mogelijk als maar kan. Dus ik vraag of jullie alstublieft mee willen doen als jullie even de tijd hebben. Iedereen mag deze vragenlijst invullen zelfs als je geen hoge bloeddruk heb. Het zou erg veel helpen als je hem invult.

    De link: https://www.enquetesmaken.com/s/23dcb3a.

    Alvast heel erg bedankt \ (^.^ )

    Dit is een onderzoek voor de opleiding medisch hulpverlening aan de hogeschool Rotterdam en alles is en blijft anoniem.


    Shoganai i ne~

    Hoe weet je wat je cholesterol waarde is?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb helaas geen idee wat mijn bloeddruk is en heb hier geen bloeddrukmeter, dus ik kan hem niet voor je invullen :/ Succes met je onderzoek in ieder geval!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    Ik heb helaas geen idee wat mijn bloeddruk is en heb hier geen bloeddrukmeter, dus ik kan hem niet voor je invullen :/ Succes met je onderzoek in ieder geval!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja dit gaat niet werken, de meeste mensen hebben geen weet van hun eigen cholesterolwaarden en bloeddruk. Misschien 50plussers meer dan jongelui zoals wij. Ik weet nog net m'n suikerwaarde en da's ook alleen per toeval.


    No growth of the heart is ever a waste