• Ja, ik vind het leuk om mensen een bijnaam te geven, maar het zelf krijgen vind ik niet zo leuk.
    Anyways, dit topic heb ik gemaakt om te kijken wie welke bijnaam aan iemand heeft gegeven en waarom? Gewoon één iemand. En bijvoorbeeld de gekste bijnaam die je ooit hebt gekregen kan je hier ook posten.

    Ik heb de bijnaam Cilla aan mijn vriendin Priscilla gegeven omdat de naam echt bij haar past en ik het nu inmiddels al ben gewend.
    De gekste bijnaam die ik ooit heb gekregen was Dietje, die heeft Kathryn mij gegeven. Die vind ik echt raar. Hahaha.

    Nu jullie! :'D


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn bijnaam is Em en dat terwijl mijn naam Stephanie is. Anyways dat komt dus omdat mijn tweede naam Emmaline is en omdat mensen mij vroeger altijd verwarden met Emily. En Toen begon J. me altijd Em te noemen en iedereen nam dat over dus zit ik er nu aan vast (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb geen bijnaam :Y)

    Eh, die van mij zijn niet zo raar. Ik noem één vriendin Vuvuzela (omdat ze zo hard schreeuwt), maar die heb ik niet zelf bedacht. En een andere vriendin heb ik gedoopt tot worteltje (omdat ze een ginger is), en dat was het eigenlijk!

    Zelf word ik Megafoon (ik praat blijkbaar hard) en Susanneman (omdat mijn naam Susan is, lol) genoemd. Maar dit zijn eigenlijk niet hele speciale bijnamen of zo. (:

    Ik geef geen bijnamen maar ándere namen. Ja nu denk je zeker van wtf? maar haha, ik vind sommige namen niet bij diegene passen. Zo heet een vriend van me in plaats van Dario, Timo. Een andere in plaats van Niels, Kelvin, een andere in plaats van Oscar, Bram. Ik vind het grappig, en ik noem ze ook altijd zo, zijzelf ook en ik heb me vriendinnen verplicht om het ook te doen.. ghehe (:

    Mij noemen ze meestal Maar, omdat Mara blijkbaar te moeilijk is om te zeggen, thehe. Of anders Bolt, als in "Lightning Bolt" omdat dit blijkbaar bij mijn persoonlijkheid past.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mensen noemen me meestal yaz in plaats van Yasmin


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Sam, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn bijnaam is Kris, gewoon, omdat het kan :Y)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Mijn bijnaam is Es,komt van Esra :'D
    Ik noem mijn vriendin Tami omdat haar echte naam -Tamara- te lang is :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    OHMYRYAN schreef:
    Ik geef geen bijnamen maar ándere namen. Ja nu denk je zeker van wtf? maar haha, ik vind sommige namen niet bij diegene passen. Zo heet een vriend van me in plaats van Dario, Timo. Een andere in plaats van Niels, Kelvin, een andere in plaats van Oscar, Bram. Ik vind het grappig, en ik noem ze ook altijd zo, zijzelf ook en ik heb me vriendinnen verplicht om het ook te doen.. ghehe (:

    Dat heb ik soms dus ook, ik heb een vriendin die heet Ceyda, en ik noem haar lekker Jade. :]


    We accept the love we think we deserve.

    mijn bijnaam is Ei/Eitje (gekookt Eitje als ik een discussie heb , maar dan noem ik me vriendin smurf ijs)en Blondie :"D


    Shoganai i ne~

    Nou, ik heet Elisabeth Anne [achternaam]

    En, mijn ouders noemen me Lisanne

    ik praat neit heel hard dus wordt mijn naam altijd verkeerd gehoord en ik heb nooit zin om ze te verbeteren, dus sta ik op stages bekend als: Lisa, Liesbeth, Lizz, Lisan

    En mijn vriendinenn nioemen me Lizz

    Bijnamen geef ik altijd aan mijn katten

    Chikita: Kitababy
    Spike: Spikey
    Misa: Sasa
    Dimi: Dimidoetje/Baby/ventje/bolleke


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn gekste bijnaam was Mup =p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    De gekste bijnaam die ik ooit aan iemand gegeven heb was 'Het'. Zelf heb ik nauwelijks bijnamen eigenlijk :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    OHMYRYAN schreef:
    Ik geef geen bijnamen maar ándere namen. Ja nu denk je zeker van wtf? maar haha, ik vind sommige namen niet bij diegene passen. Zo heet een vriend van me in plaats van Dario, Timo. Een andere in plaats van Niels, Kelvin, een andere in plaats van Oscar, Bram. Ik vind het grappig, en ik noem ze ook altijd zo, zijzelf ook en ik heb me vriendinnen verplicht om het ook te doen.. ghehe (:


    Dat was heel vaag op vakantie. Ik vroeg hoe zo'n jongen heette, zei hij: "Woon je in Friesland?" Dus ik zei van niet, zegt hij: "Dan ben ik Kevin. Als je in Friesland woonde, zou ik Dirk heten." En toen stond ik daar..


    Have you ever been alone in a crowded room?