• En ik ben zo blij :9~.
    Ik had er een laten zetten, maar die was lelijk gezet en hij kon niet aangepast worden. (lijnen die waren uitgeschoten, verschil qua dikte etc.) Dus ik heb er iets overheen laten zetten..

    Before;


    After;



    Edit: Jullie zeggen dat de vorige mooi was, maar kijk eens naar de lijntjes, er steken overal allemaal streepjes uit. Bij de R in here, de R van reason. De y in everyone..

    Ik wil deze tekst nog wel ergens anders op een plek laten zetten, ik weet alleen niet waar. Ik ga het niet overhaasten, anders krijg ik er straks spijt van.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 14:35 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rapturous schreef:
    (...)

    Hope so.. Heb jij een foto van je tattoo? (bloos) Ik ben wel nieuwsgierig ernaar. :9~



    Zo was ie 2,5 jaar terug net na het zetten, zal vanavond wel even een foto maken hoe hij er nu uit ziet...

    Ik vond die eerste vele mooier! Ook met de uitgeschoten lijntjes.


    Ex astris, sciencia

    Hel schreef:
    (...)


    Zo was ie 2,5 jaar terug net na het zetten, zal vanavond wel even een foto maken hoe hij er nu uit ziet...


    Ooh wauw, die is echt heel erg mooi. (bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Die streepjes vind ik juist meer karakter geven :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Zecora schreef:
    Ik vond die eerste wel mooi hoor :O


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    C18 schreef:
    Die streepjes vind ik juist meer karakter geven :Y).


    Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. In feite was de tattoo die ze eerst had gewoon slecht gezet zoals ze zelf al aangaf. Op die plek had hij/zij al moeten zeggen dat het risicovol was omdat de letters klein worden (wegens de kleine ruimte) en kleine letters mislukken zo goed als altijd, de 'y' heeft twee lijnen, en de 'r' van 'reason' en 'here' is hij/zij ook gewoon uitgeschoten.

    Heb je er wel voor betaald?

    Ik heb er 140 voor betaald (voor de nieuwe).
    Hij rekent 100 euro per uur, en hij is dik 2 uur bezig geweest want hij moest ook passen en meten om die tekst weg te krijgen. Maar de tijd dat hij aan het tekenen was heeft hij niet mee gerekend.

    Het is een van de duurdere tattoo shops hier in de buurt, maar hij is écht goed.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    C18 schreef:
    Die streepjes vind ik juist meer karakter geven :Y).


    Ik schaamde me voor die streepjes, ik schaamde me als ik mijn tattoo liet zien gewoon omdat ik hem niet mooi vond. Nu ben ik blij (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    C18 schreef:
    Die streepjes vind ik juist meer karakter geven :Y).


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Rapturous schreef:
    Ik heb er 140 voor betaald (voor de nieuwe).
    Hij rekent 100 euro per uur, en hij is dik 2 uur bezig geweest want hij moest ook passen en meten om die tekst weg te krijgen. Maar de tijd dat hij aan het tekenen was heeft hij niet mee gerekend.

    Het is een van de duurdere tattoo shops hier in de buurt, maar hij is écht goed.


    En de oude? Die in feite gewoon mislukt is...?

    Betekend die bloem ook iets? Anders vind ik het stom dat je die nadere tattoo, die niet eens zo lelijk was, verstopt hebt.


    comfort in c h a o s

    Hel schreef:
    (...)

    En de oude? Die in feite gewoon mislukt is...?


    100, weg gegooid geld. Gewoon een hele domme fout van mezelf. Ik had hem ook niet bij de tattoo shop laten zetten waar ik deze heb laten zetten.
    Ik ben gewoon dom.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Austen schreef:
    Betekend die bloem ook iets? Anders vind ik het stom dat je die nadere tattoo, die niet eens zo lelijk was, verstopt hebt.


    Like I said before;
    Ik houd heel erg van zulke bloemen, en ik wou eigenlijk zo iets op een andere plek zetten. Maar, nu heb ik hem dus over mijn oude heen gezet. Ik wil zo iets ook nog op mijn enkel laten zetten, dan in het klein en sierlijker. Maar daar wacht ik nog mee.

    En jij kan het dan misschien wel stom vinden, dat boeit mij niet. Ik ben blij met mijn nieuwe tattoo en dat was ik met die andere niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rapturous schreef:
    (...)

    100, weg gegooid geld. Gewoon een hele domme fout van mezelf. Ik had hem ook niet bij de tattoo shop laten zetten waar ik deze heb laten zetten.
    Ik ben gewoon dom.


    Nou ja, het is een goede les geweest(ik heb ze erger gezien), het enige wat je nu kan doen is anderen sowieso waarschuwen die ook naar die zaak willen. En inderdaad, wat je al hebt gedaan, goed kijken welke zaak een goede reputatie heeft en zo

    Hel schreef:
    (...)

    Nou ja, het is een goede les geweest(ik heb ze erger gezien), het enige wat je nu kan doen is anderen sowieso waarschuwen die ook naar die zaak willen. En inderdaad, wat je al hebt gedaan, goed kijken welke zaak een goede reputatie heeft en zo


    Klopt. Het was in eerste instantie al dom van mezelf om niet naar die goede zaak te gaan. Mijn broer is daar ook heen geweest en die had goede ervaring. + Deze is op zich wel bekend, er komen mensen van overal uit Nederland naar toe. But yeah, ik was gewoon dom en eigenwijs. Maar ja, weer wat geleerd. :W


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.