• Are you kidney me

    Ik ben van plan om deze oneshot een uitbreiding te geven en daarbij heb ik jullie hulp nodig. Zien jullie mij dit liever verwerken in een fanfiction als deelonderwerp of wordt het het hoofdonderwerp van een verhaal met onbekende mensen? Jullie mening is welkom en een reactie is ook altijd prettig. Alvast bedankt. (:


    Searching heavens for another earth

    Onbekende personen ftw! :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:10 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Onbekende personen ftw! :Y)


    Ik twijfel wel een beetje, want ik vind de aandacht vestigen op één onderwerp vaak nogal moeilijk.


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Ik twijfel wel een beetje, want ik vind de aandacht vestigen op één onderwerp vaak nogal moeilijk.


    Oké, dat vind ik gelijk een goede reden om een fanfiction te overwegen (:
    Ik vind het wel mooi wat je geschreven hebt en misschien zou je het juist als een les kunnen zien.
    Zelf zou ik hem eerder lezen als het niet iets was met een beroemdheid, maar het blijft jouw keuze en jouw verhaal.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    (...)

    Oké, dat vind ik gelijk een goede reden om een fanfiction te overwegen (:
    Ik vind het wel mooi wat je geschreven hebt en misschien zou je het juist als een les kunnen zien.
    Zelf zou ik hem eerder lezen als het niet iets was met een beroemdheid, maar het blijft jouw keuze en jouw verhaal.


    Ja, dat is natuurlijk wel waar. Het is heel gemakkelijk om de fanfiction beet te nemen omdat daar toch meer variatie in zal zitten. Ik zal kijken of m'n inspiratie een beetje meewerkt... Trouwens, bedankt voor je reactie!


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    (...)

    Ja, dat is natuurlijk wel waar. Het is heel gemakkelijk om de fanfiction beet te nemen omdat daar toch meer variatie in zal zitten. Ik zal kijken of m'n inspiratie een beetje meewerkt... Trouwens, bedankt voor je reactie!


    Graag gedaan (:
    Als je gaat beginnen, mag je mij best waarschuwen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes