• MEMBERS OF THE WAG-GANG

    Cinematic - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Everlong- Amber - WAG van Lionel Messi.
    Bentley - Elena - WAG van David Villa.
    Zouis - Lynn - WAG van Xavi Hernández & Gerard Piqué.
    HazzaStyles - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas & Jelle Vossen.
    Rapturous - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Hitzone - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Shallott - Anne - WAG van Christian Eriksen.




    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 17:13 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat ben ik! *O*

    Hoe was t in Amsterdam?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Het was echt leeeeuk, en ik heb 2 1D tijdschriften gekocht en een blouse, en ik zag dat ene FourTwo magazine ofzo met Lio op de voorkant en een Lio-reclameposter bij de Foot Locker dus ik ben happy (bloos)

    En jou weekend?


    Hope goes lost but never dies.

    Oeeh, seksie seksie ^^.
    Wat voor blouse?
    En had je dat Lio tijdschrift nog gekocht?

    Mijn weekend was kut.
    Gister dat gezeik met voetbal wat ik je had gestuurd volgens mij. En uiteten was een ramp.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jua, top of the pops en Heat magazine dus nu heb ik heel veel 1D posters hihi. & uhm een blauw/wit-geblokte (: & nee.. er stonden maar 3 bladzijden over hem in en hij was 14 euro dus dat vond ik zonde.

    Ja klopt, you told me. Maar hoezo het eten dan?


    Hope goes lost but never dies.

    Hmm, ja dan is het wel zonde ja..

    Ik had ruzie met de vriendin van m'n broer. Ik had de laatste tijd al het gevoel van dat ze me niet aardig vond. En ze maakte zo'n opmerking van dat ik een autist was omdat ik raar reageerde ofzo. En toen begon mijn broer vervelend te doen dus ik was boos naar buiten gegaan. Dus ik had daar eerst met mijn moeder gepraat, en toen kwam er een vet cute jongetje van 5 vragen wat er aan de hand was. Echt zo lief. En toen ging mama weg en kwam Patricia (die vriendin) eraan en was ik boos weggelopen dat ik haar niet wou zien. En toen vroeg ze waarom enzo, dus ik zeggen dat ik het een kut opmerking vond en dat ik het gevoel had dat ze me niet aardig vond. En daar schrok ze heel erg van.. Toen kwam dat lieve jongetje weer vragen wat er was, en ging hij me troosten. En toen gingen wij ergens zitten en heb ik 20 min met Patricia gepraat. En toen was het weer goed.. En daarna kwamen we dat jongetje tegen, en hij had een mini paraplutje van papier. En toen zei hij: 'Voel je je weer goed?' Dus ik zo: 'Ja (:'.. En toen zei hij: 'Alsjeblieft, deze mag je hebben. Ik hoop dat het nu weer goed gaat.' en toen liep hij weg.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hee


    Tears are words the heart can't say.

    Alohaa Nikkiiii


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga even schrijven enz.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik wil ook schrijven, maar mijn pols doet zeer. Dus typen gaat zeer traag. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    oh da's kut. Ik wou eerst de proloog van Zayn in mijn boekej shrijven ip v op da tlosse ding en dan aan jouw sa beginnen


    Tears are words the heart can't say.

    Maar ik ga zo eerst champions league magazine kijken op 2be


    Tears are words the heart can't say.

    Rapturous schreef:
    Hmm, ja dan is het wel zonde ja..

    Ik had ruzie met de vriendin van m'n broer. Ik had de laatste tijd al het gevoel van dat ze me niet aardig vond. En ze maakte zo'n opmerking van dat ik een autist was omdat ik raar reageerde ofzo. En toen begon mijn broer vervelend te doen dus ik was boos naar buiten gegaan. Dus ik had daar eerst met mijn moeder gepraat, en toen kwam er een vet cute jongetje van 5 vragen wat er aan de hand was. Echt zo lief. En toen ging mama weg en kwam Patricia (die vriendin) eraan en was ik boos weggelopen dat ik haar niet wou zien. En toen vroeg ze waarom enzo, dus ik zeggen dat ik het een kut opmerking vond en dat ik het gevoel had dat ze me niet aardig vond. En daar schrok ze heel erg van.. Toen kwam dat lieve jongetje weer vragen wat er was, en ging hij me troosten. En toen gingen wij ergens zitten en heb ik 20 min met Patricia gepraat. En toen was het weer goed.. En daarna kwamen we dat jongetje tegen, en hij had een mini paraplutje van papier. En toen zei hij: 'Voel je je weer goed?' Dus ik zo: 'Ja (:'.. En toen zei hij: 'Alsjeblieft, deze mag je hebben. Ik hoop dat het nu weer goed gaat.' en toen liep hij weg.

    AWWWWWWWWWWWW ik ga dat jongetje kidnappen. :9~
    Nou maar mooi dat het weer goed is dan (:


    Hope goes lost but never dies.

    Everlong schreef:
    (...)
    AWWWWWWWWWWWW ik ga dat jongetje kidnappen. :9~
    Nou maar mooi dat het weer goed is dan (:


    NEE HIJ IS VAN MIJ, IK KREEG LEKKER EEN PARAPLU!

    Jups (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    HazzaStyles schreef:
    oh da's kut. Ik wou eerst de proloog van Zayn in mijn boekej shrijven ip v op da tlosse ding en dan aan jouw sa beginnen


    Heb je een nieuw Zayn verhaal? Ö


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rapturous schreef:
    (...)

    NEE HIJ IS VAN MIJ, IK KREEG LEKKER EEN PARAPLU!

    Jups (:

    =(

    Ik wil ook een paraplu. MAAR IK HEB EEN NIALL POSTER LEKKER PUH


    Hope goes lost but never dies.