• Hi guuuuys.
    Afgelopen zaterdag had ik een heel leuk feestje. Het is klein gebouwtje omringt door bossen en een meer, en één van de meest geslaagd feestje omdat het vaak donker is en er bosjes zijn. If ya know what I mean.(cat)
    Maar goed, ik begon te praten met een leuke jongen die ik al een beetje kende. Ik was opzoek naar mijn vriendin (die dronken was) en ergens liep met een jongen die een vriendin had. Dus ik wilde 'r zoeken, voordat er iets fout ging. Hij ging mee. Naar de bosjes.
    But, nothing happened want ik ga niet zomaar met een jongen zoenen, of iets dergelijks als ik hem net echt heb ontmoet. We begonnen eigenlijk gewoon te praten over vanalles en te lachen en zo, je weet wel. Maar toen maandag begon íedereen tegen mij te praten: 'Was wel leuk hè, met Mike?' 'Zozo, doe je goed!' 'Je had het wel naar je zin hoorde ik?' Allemaal dat soort opmerkingen. -____-' Zelfs zijn beste vriend.
    Ik hem nog niet eens gezien, (straks ontloopt ie me of zo, lol.) maar ik hoorde van een betrouwbare vriendin dat hij ook gek werd van alle opmerkingen. En nu voel me echt als zo'n één of andere slet, terwijl ik weet dat er niets is gebeurd (':
    Zucht. Iemand ook wel eens gehad dat ze roddels over je hebben verspreid die niet waar waren?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, mijn bassischooltijd. We hadden zo'n gesprek over roddelen en toen vroeg jufdinges wie er sorry wilde zeggen - zegt iedereen sorry tegen mij. toen was ik echt klaar met die klas.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    *Denkt terug aan middelbare schooltijd*
    Ik was verliefd op alles en iedereen volgens mijn klas. :'D en er ging een keer de roddel rond de school dat ik elsbisch was
    Wat half waar was, biseksueel, maar dat hoefde ze neit te weten

    Maar dat suckt best wel voor je.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik maak me nooit zo druk om roddels. Zo lang ik zelf maar weet dat het niet zo is.

    Escritura schreef:
    *Denkt terug aan middelbare schooltijd*
    Ik was verliefd op alles en iedereen volgens mijn klas. :'D en er ging een keer de roddel rond de school dat ik elsbisch was
    Wat half waar was, biseksueel, maar dat hoefde ze neit te weten

    Maar dat suckt best wel voor je.


    So you doooo swing that way? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat ik was ontmaagd door ene "Arnold" die ik niet eens kende. >_>'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    So you doooo swing that way? (cat)


    (bloos) Only if the guy is REALLY nice/sexy. Perferably both. For now, i'm sticking with Team gay, thank you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, ook iets met een jongen, maar om zulke dingen kan ik wel lachen, zolang ik maar weet dat het niet waar is. Als ze geheimen die wél waar zijn beginnen te verspreiden is het minder.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haha ja :') Ik ga niet neer zetten waar het over ging, maar het was ernstig. En ik weet nog steeds niet of het nou waar is of niet, want ik had die nacht een beetje te veel gedronken :W:W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Haha ja :') Ik ga niet neer zetten waar het over ging, maar het was ernstig. En ik weet nog steeds niet of het nou waar is of niet, want ik had die nacht een beetje te veel gedronken :W:W

    Haha, ja ik had die avond ook wel veel op, maar ik herinner me godzijdank nog alles. Elisa toch.(N)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Escritura schreef:
    *Denkt terug aan middelbare schooltijd*
    Ik was verliefd op alles en iedereen volgens mijn klas. :'D en er ging een keer de roddel rond de school dat ik elsbisch was
    Wat half waar was, biseksueel, maar dat hoefde ze neit te weten

    Maar dat suckt best wel voor je.





    Haha. Heel vervelend, ik had het ook, ik ben ook bi, gelijk iedereen ''lesbi'' roepen. Nouja, het is wel zo, maar hoe oud ben je. Is toch lekker mijn eigen beslissing en eigen leven _O_


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    jongen uit mijn klas was op mij, maar besloot eerst goede vrienden met me te worden.. ik vertrouwde hem en vertelde best wat enzo.. toen kwam ik erachter dat hij me leuk vond, maar ik wou niet meer dan vrienden zijn..
    toen ging hij zeggen dat ik een of andere jongen super leuk vond, komen mensen op me af en dat vragen, ik zo: "wie is dat???"
    en daarna heeft ie nog VEEL meer onzin over me verspreid..


    you make everything seem so possible <3

    Oh jezus, helemaal.. De vrienden van mijn crush irriteren me dóód met zulke opmerkingen --'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ze vinden me een kluizenaar en een heilig boontje. Ze zeggen nog nét niet dat ik bijbelteksten sta te verkondigen op school. --'

    Like, wtf? :'D
    Ik heb al gezoend, dus zo heilig ben ik nu ook weer niet. Maar aangezien je op je veertiende allang moet ontmaagd zijn in mijn regio, is het ook niet zo raar dat ik als een heilige trien wordt beschouwd.

    In ieder geval is het niet waar dat ik zo heilig ben. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Escritura schreef:
    (...)

    (bloos) Only if the guy is REALLY nice/sexy. Perferably both. For now, i'm sticking with Team gay, thank you.

    Team gay for the win! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    (...)
    Team gay for the win! *O*


    (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.