• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi
    40K

    Scribe | Vipera | Open je ogen
    50K

    Square | Squares | Patchwork Souls
    50K

    Please_Charon | Sushita | ?
    50K

    Diaval | Diaval | Descandens of my imagination
    ?

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater
    20K

    Burkhardt | Constante | Unforgettable
    ?

    Dunedain | FlyingBird | ?
    50K

    Mulford | GreyWolfMoon | ?
    50K

    Overkill | Chanice | Limbo
    ?

    Cenation | xSunhineee | Zwarte Dagen
    25K

    Bates | JanaAusten | The Secret Side of Me
    50K

    Wiarda | Wiarda | Als oktoberwind vervlogen
    25K

    Eloquentiae | Vivant | Scars On The Young Men
    50K

    Seto | Lazuliss | Draken Leerling
    25k

    Derek_Hale | Eruditie | Levensgevaarlijke gave
    ?

    Corday | Peblesse | Enlightened
    30K

    Mylintis | Demesio | ?
    10K/20K

    Yayde | Yadinn | Waar de vlinders niet sterven
    ?

    alae | Sugarflake | ?
    ?

    Requille | Vaitille | Waves of Bonny
    ?

    Katl1 | Katl1 | De andere geestmeester
    50K

    Maovesa | ElfCitadel | Pack
    50K

    lukesirwin | Onenatascha | Everything I didn't say
    50K

    Sovereign | ? | Porcelain
    25K

    Goner | falahee | Trees
    25K

    dArtagnan | Antithese | De stilte van een eiland
    50K

    Sablier | EmptyStairs | Toren van Illusie - verdieping -22
    ?

    Soothsayer | Rebirthing | The truth about love
    ?

    Heisuke | Kardia | Sin Angels
    50K

    Aldea | ? | Wereld zonder geluid
    ?



    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    1234

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 9:31 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    November is toch geen Camp NaNoWriMo, maar toch de officiële waarbij je naar de officiële site moet en niet naar de site van het Camp?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Maovesa schreef:
    November is toch geen Camp NaNoWriMo, maar toch de officiële waarbij je naar de officiële site moet en niet naar de site van het Camp?


    Klopt!

    Maar ik doe mee. Weet alleen nog niet hoe en wat. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Maovesa schreef:
    November is toch geen Camp NaNoWriMo, maar toch de officiële waarbij je naar de officiële site moet en niet naar de site van het Camp?


    Wat Kim zegt; dit keer is het inderdaad geen Camp. Dat is alleen in de zomer omdat ze na de echte NaNoWriMo nog meer van die maanden wilden in een jaar. November is dus de originele National Novel Writing Month, waarvoor je naar de echte NaNo site moet. ^^
    Ik weet ook niet zeker of je in november je eigen wordgoal kunt kiezen. Ik dacht dat dat alleen bij de Camps zo is.

    Ik zit nu op mijn mobiel dus ik kan even niet goed linkjes plaatsen, maar ik zal als ik thuis ben wel mijn account even opzoeken. Ik heet in ieder geval Squares en mijn wordgoal is natuurlijk 50k. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Officiële cite (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik doe ook meer. Op nanowrimo heet ik sushita. De rest komt nog.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    (...)

    Wat Kim zegt; dit keer is het inderdaad geen Camp. Dat is alleen in de zomer omdat ze na de echte NaNoWriMo nog meer van die maanden wilden in een jaar. November is dus de originele National Novel Writing Month, waarvoor je naar de echte NaNo site moet. ^^
    Ik weet ook niet zeker of je in november je eigen wordgoal kunt kiezen. Ik dacht dat dat alleen bij de Camps zo is.

    Ik zit nu op mijn mobiel dus ik kan even niet goed linkjes plaatsen, maar ik zal als ik thuis ben wel mijn account even opzoeken. Ik heet in ieder geval Squares en mijn wordgoal is natuurlijk 50k.

    Vroeger tenminste niet maar toen ik wordgoal las in het topic dacht ik dat aangepast was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zie dat hier die van november is: http://ywp.nanowrimo.org/


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik doe ook weer mee! :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Is je word goal bij de officiële NaNoWriMo automatisch 50k? Want dat ga ik allemaal niet halen met mn studie en zo, dus ik denk dat ik alleen meedoe als je ook lager in kunt stellen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kageyama schreef:
    Is je word goal bij de officiële NaNoWriMo automatisch 50k? Want dat ga ik allemaal niet halen met mn studie en zo, dus ik denk dat ik alleen meedoe als je ook lager in kunt stellen.


    Je kan ook gewoon meedoen en dan gewoon 50k invullen maar dat je doel 20k is? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Yay! :-) ik doe mee, met hetzelfde verhaal als vorige keer en mijn doel is 20k.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn wordgoal is ook 50K omdat dat de echte is van nanowrimo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga deze keer ook meedoen, want ik wil echt eens een keer verder komen in mijn verhaal. ^^
    Ik moet nog een account maken en dergelijken, maar dat regel ik nog wel. Je mag me in ieder geval hier op de lijst zetten. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Hier is mijn account, mocht je linkjes willen toevoegen aan de beginpost. ^^ De voorlopige titel van mijn verhaal is Patchwork Souls. Ik weet 90% zeker dat ik deze titel niet ga houden, maar voorlopig werkt het, ghehe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kageyama schreef:
    Is je word goal bij de officiële NaNoWriMo automatisch 50k? Want dat ga ik allemaal niet halen met mn studie en zo, dus ik denk dat ik alleen meedoe als je ook lager in kunt stellen.


    Zelfs als je het niet lager kunt instellen, kun je toch nog wel meedoen? (: Dan zet je gewoon voor jezelf een lager doel en werk je daar naartoe, zonder echt te letten op wat de site zegt. Het zou jammer zijn als je vanwege het wordgoal helemaal niet meedoet; het gaat immers om het schrijven, niet om het winnen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan