• Nu ja, ik moet nog beginnen aan mijn taak cultuur (2 pagina's), oefeningen Nederlands (4 pagina's) en morgen heb ik test vocabulaire Frans (200 woorden) en test gedrag en daarbij komt nog dat ik woensdag een grote spreekvoorstelling heb voor Nederlands. En hier zit ik dan, voor mijn pc, op quizlet.

    I'm so dead -.-

    Dus ben ik de enige wiens werklust verdwenen is? Niet dat die ooit bestaan heeft bij mij maar goed.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb net 8 uur school achter de rug en moet nog 14 hoofdstukken Griekse woordjes leren. Daarbij komt ook nog het normale maakwerk en ik moet mijn zangles nog voorbereiden. -.-
    En ik zit hier ook weer achter de comp.
    Dus wees gerust, je bent niet de enige. XD


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Nee. Ik begon dit jaar heel overtuigend, maar nu it ik ook meer op quizlet
    Ik heb morgen een heleboel frans en een scheikunde proefwerk
    Maar ik zit lekker op quizlet
    Als ik jouw was zou ik toch maar gaan werken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet mijn hoofdstuk economie voor woensdag af hebben, but that's it (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pretty much, yeah.
    Ik durf niet eens te denken aan alles wat ik nog moet doen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb gewoon lekker geen huiswerk voor morgen. 8D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Het hele jaar heb ik nog geen huiswerk gehad 8D Dus die werklust die euh... Is er niet ofzo :'D

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:00 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Haha neen,ik moet nog voor Nederland meer dan 20 woorden leren -in beide richtingen-
    En ik moet nog een Frans boek uitlezen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik moet nog iets maken voor geschiedenis & Verzorging.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik moet nog voor mijn Ak-toets leren, voor mijn Nederlandse toets(ik haat die vrouw van Nederlands) en leren voor een geschiedenis toets. En ik heb vandaag al een economie toets gemaakt, ik vind het oneerlijk. Gewoon vier toetsen in een week!


    Physics is awesome

    Daar heb ik dus geen last meer van (dance)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Eyes schreef:
    Ik moet nog voor mijn Ak-toets leren, voor mijn Nederlandse toets(ik haat die vrouw van Nederlands) en leren voor een geschiedenis toets. En ik heb vandaag al een economie toets gemaakt, ik vind het oneerlijk. Gewoon vier toetsen in een week!


    Als je dan bij mij op school zit,flip je gewoon. We krijgen 4 toetsen in een dag.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik moet niets doen eigenlijk en toch ben ik bezig. Dus ik ben trots op mezelf!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ardency schreef:
    Ik heb gewoon lekker geen huiswerk voor morgen. 8D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.