• Mijn vriend heeft mijn cover gemaakt, waar ik een mooi filter over heen heb gegooid. Nu is mijn vriend op een klus van Nick en Simon en heeft hij de aankomende dagen geen tijd. Is er iemand die een banner voor mij kan maken?


    Ik wil graag dezelfde achtergrond van New York met bliksem er in. Ik wil de banner, als ik het meisje weg kan halen, tot ongeveer haar schouders denk ik. Dus van boven tot haar schouders, zonder het meisje er in.

    Ik hoop dat iemand dit voor mij kan doen!

    Dit is de achtergrond van New York: http://therealwinejulia.com/wp-content/uploads/2013/04/NYC-lights.jpg

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 14:58 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    ik zie het plaatje niet o.o (ik kan trouwens ook helemaal geen plaatjes bewerken enzo hoor, maar ik was gewoon nieuwsgierig)


    i wanna die with you once or twice.

    O, wacht nu wel, laat maar (':


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    O, wacht nu wel, laat maar (':


    Ja, ik heb hem aangepast. Ik zag hem ook niet. :-(


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dat meisje hoeft er dus niet in?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    Dat meisje hoeft er dus niet in?


    Ik heb het hierboven super omslachtig getypt, maar nee, ik wil haar er niet in. Optimaal is natuurlijk haar er uit fotoshoppen, maar dat is super lastig haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik heb nu een vriendin op visite maar ben al bezig gegaan met de banner. Hopelijk kan ik m je morgen sturen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    Ik heb nu een vriendin op visite maar ben al bezig gegaan met de banner. Hopelijk kan ik m je morgen sturen. (:


    Ja, natuurlijk. Heel erg bedankt!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Zoals ik je in PB al vertelde, ik heb dus nog nooit van mn leven een banner gemaakt. Het is ook niet geheel zoals je cover eruit ziet, maar persoonlijk voor mezelf vind ik het voor een eerste banner ooit best redelijk gelukt. Maar het hangt er natuurlijk van af wat jij ervan vindt, haha. (:
    (beide plaatjes zijn aanklikbaar)




    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 13:52 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -> Slotje op aanvraag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.