• Ik jank hier echt bijna.
    Als je niet tegen bloed, en dieren mishandeling kan, zou ik niet kijken als ik jou was. Echt gewoon zwak dat mensen dat doen.

    http://www.lelijkding.nl/2007/12/23/dit-is-pas-shock-niet-boos-worden/

    ^ uhl. 'K denk dat ik dat straks echt niet durf te kijken. Als je dat nog hebt. Dit vind ik al heel eng ._.

    Ik ben in SHOCK
    Ik ga het niet eens afkijken.
    Als ik iemand dat zou zien doen zou ik hem sirieus in elkaar slaan ofzo :S!
    Die vrouw met dat hondje, HOE ZIEK IN JE HOOFD BEN JE DAN? Echt niet normaal dat mensen zo iets kunnen doen :S Ik bedoel &^$#@$%#^ AARGH!
    Ik kan hier dus zo kwaad om worden!


    Mew <3

    Da zijn geen mense maar stukskes stront -_- Srry dak het zeg, maar ik zou die diertJes METEEN naar nen dierenarts brenegn alst ni te laat is, en die mense me nen bazooka doodknallen! *SrryDaIkZoMoorddadigBenHé* Ik haat die mense! :@


    007

    Da zijn geen mense maar stukskes stront -_- Srry dak het zeg, maar ik zou die diertJes METEEN naar nen dierenarts brenegn alst ni te laat is, en die mense me nen bazooka doodknallen! *SrryDaIkZoMoorddadigBenHé* Ik haat die mense! :@


    Moordadig? Normaal! Iedereen zou zo reageren als iemand zo iets doet. [en terecht]


    Mew <3

    jezus ik zit nog helemaal in shock & met traantjes in m'n ogen

    mag niet!!


    When you believe your dreams come true

    dit is ook vet erg. Ik vind het niet kunnen echt heel erg Die mensen moeten echt zwaar gestraft worden die dat doet ze sporen gewoon niet.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Decoration schreef:
    dit is ook vet erg. Ik vind het niet kunnen echt heel erg Die mensen moeten echt zwaar gestraft worden die dat doet ze sporen gewoon niet.

    Omg. :O:O:O:O


    Life is a beautiful struggle