• Ik ben onlangs een site begonnen: Kawaiida~!

    De layout is min of meer klaar, maar nu begint het échte werk: de inhoud!
    Ik zoek mensen die willen meehelpen aan de site en artikels schrijven.
    Bijvoorbeeld recensies over animes of je mening over de stijl Harajuku.
    Of misschien iemand die het ziet zitten om enkele Japanse zinnetjes aan te leren?

    Wat je dan moet doen is gewoon tekstjes schrijven die op de site komen. Ik plaats ze er dan op, aangezien ik niet denk dat veel mensen hier echt HTML kunnen.
    Je komt dan ook in het team en krijgt een eigen plaatsje op de site.

    Dit is dan wel voor een lange tijd, dus niet dat je één iets schrijft en je daarna stopt.

    -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~

    En voor de mensen die geen interesse hebben: willen jullie misschien de site eens raten? Zijn er dingen die beter kunnen of hebben jullie tips?

    Alvast bedankt! ^-^
    Ellen


    Let the Night embrace you

    Ik houd van alles wat met Japans heeft te maken... maar helaas ben ik nog lang niet zo goed dat ik hiermee aan mee kan helpen. ):

    Altair schreef:
    Ik houd van alles wat met Japans heeft te maken... maar helaas ben ik nog lang niet zo goed dat ik hiermee aan mee kan helpen. ):


    Dit dus >.< Hoewel ik je site wel erg mooi vind.

    Wel kijk ik veel anime's...?

    edit: en ik ken wat standaard Japanse woorden/zinnen

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je site ziet er echt leuk uit ^^
    Ik zou wel willen helpen.
    Ik ben heel erg into japanse, muziek, cosplay & eigenlijk alles wel.
    Een paar Japanse zinnen kan ik wel, maar ik ben bezig Koreaans te leren, dusja :'D

    Je mag zeker ook teksten schrijven over artiesten, muziek en cosplay.
    Ik ga zelf ook nog wat aan de inhoud werken zodat ik een voorbeeld kan geven van hoe het moet worden.
    Ik contacteer jullie nog wel. ^-^


    Let the Night embrace you

    Dat mag je zeker doen. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ben ook een japan-gek, maar of ik artikelen enzo kan schrijven.. ik denk dat ik daar te weinig kennis voor heb. Wel kijk ik veel anime's en luister naar veel Japanse bands. En ik ken een paar japanse zinnen/uitdrukkingen

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 20:44 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"