• Sinds dat stomme stomme amerika zijn ze kei arrogant geworden.Ik word er niet goed van.Bill word steeds vrouwelijker en gaat naar de plastische chirurgie,is dunner geworden en ziet er niet uit! FOTO:
    http://94.100.116.162/514150001-514200000/514178701-514178800/514178728_5_1UPX.jpeg
    Hij word alleen maar dunner en de jongens hebben onder elkaar ruzie en hebben al overwogen om Georg deruit te gooien.Later is het weer goed gemaakt,maar het loopt nog steeds niet echt lekker.Tom wil een grote tattoo nemen op zijn bovenbeen en zijn haar mischien kort te laten knippen (al weet hij dit niet zeker)

    Wat vinden jullie van TH de laatste tijd?

    en ja dit zegt een fan



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Ik heb de link even klikbaar gemaakt.)

    HAHAHAHAHAHA
    tom met ene tattoo, en kort haar x'd
    omg, ik kom niet meer bij!


    -

    Oh dankje die foto had ik nog niet ;)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    damn.


    -

    Ik dacht dat Tom nooit tatoos wou.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mee eens, maarja het is nog steeds hun keuze. En wat wij ook proberen, zeggen en doen, ze reageren toch niet. Ja misschien reageren ze er wel op, maar ik denk niet dat ze er echt iets mee doen...

    En Georg uit de band?
    En wie wordt dan de nieuwe bassist?
    Als ze echt Georg er uit gaan gooien dan raken ze echt onwijs veel fans kwijt...
    En eigenlijk denk ik dat Georg ook wel dacht van; dit gaat te ver...

    Maar dat dat niet goed gekeurt werd ofzo..
    Maar wat heeft Bill met zijn haar gedaan?:|

    En Amerika, ik denk dat het wel mee speelt, maar niet echt veel ofzo. Ik denk dat het ook komt door het aantal fans wat ze gewoon het totaal hebben, en misschien worden ze ook onderdruk gezet door hun platen maatschappij. Alleen ik denk dat wij dat nooit zullen weten...

    x


    hou je mond joh =')

    Wss roddels? Weet ik veel..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    bill moet die dreads uitdoen en tom moet zn hersenen weer zoeken.
    tokio hotel - georg = een ramp
    en bill moet weer eens gaan eten
    tom moet absoluut geen tattoo nemen,en vooral niet zo'n grote zoals bill,die tekst is mooi maar zo groot like wtf O.O
    en dan tom met zo'n ding op zn been --'
    EN ZONDER ZN HAAR O.O
    ze zijn gehersenspoeld ofzo --'


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    bill moet die dreads uitdoen en tom moet zn hersenen weer zoeken.
    tokio hotel - georg = een ramp
    en bill moet weer eens gaan eten
    tom moet absoluut geen tattoo nemen,en vooral niet zo'n grote zoals bill,die tekst is mooi maar zo groot like wtf O.O
    en dan tom met zo'n ding op zn been --'
    EN ZONDER ZN HAAR O.O
    ze zijn gehersenspoeld ofzo --'

    Mss eet Bill wel voldoende, maar is hij zoals ik: veel eten, en veel snoepen maar niets of niets bijkomen..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Neej, hebben ze dat zelf vertelt? Want ze waarschuwen over de roddels. Na 3 maart vorig jaar zeiden ze dat in de joepie ook over georg. Maar dat zullen ze zeker niet zonder reden doen hoor. En Amerika en de platenmaatschappij..


    Love is louder than the pressure to be perfect.

    (...)
    Mss eet Bill wel voldoende, maar is hij zoals ik: veel eten, en veel snoepen maar niets of niets bijkomen..


    kan,en alsnog tokio hotel blyft altijd wel tokio hotel zolang georg maar blijft x']


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik snap bill niet meer -_-'

    Die foto is echt ernstig lelijk :')

    èn ze hebben ruzie over welke taal ze de liedjes gaan doen ofzo.Daardoor ook dat gedoe met georg.Georg zegt dat duits een stuk beter klinkt,en dat genoeg bekende bands zoals rammstein ook duits zijn blijven zingen èn bekend zijn

    ik snap bill niet meer -_-'


    Je bent niet de enige (;


    -

    èn ze hebben ruzie over welke taal ze de liedjes gaan doen ofzo.Daardoor ook dat gedoe met georg.Georg zegt dat duits een stuk beter klinkt,en dat genoeg bekende bands zoals rammstein ook duits zijn blijven zingen èn bekend zijn


    duits is toch mooier
    so,ik stem voor georg :]
    alleen engels is ook niet verkeerd =o
    hallo ze kunnen tog gewoon beide blijven doen zeikers -_-
    ik snap ze allemaal niet meer
    alleen georg dan


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?