• Ik krijg net een mailtje terug van een gast die mijn drumstel wil kopen voor ruim vijftienhonderd euries! Dat bakbeest staat al redelijk lang te koop omdat ik een nieuwe wil halen, die wat prijzig is. Ik heb ook een bieder op mijn Schecter, omdat ik ook een nieuwe gitaar wil halen. Dat wordt een Hamer of een Schecter. Mijn ouders zeggen dat ik niet zoveel geld moet investeren in instrumenten, maar ik kan daar niks aan doen. It's my fetish. Jullie nog interessant nieuws ivm blijheid of iets? *O*

    Het is natuurlijk heerlijk dat ik een koper heb voor mijn drumstel, maar die gitaar levert iets meer dan de helft op waarschijnlijk, en een van de gitaar die ik wil halen is rond de 3500 euro. ;__; But I'm still happy. ;A;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben blij voor je (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    leuk voor je :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Morgen heb ik een concert van Royal Republic :'DD
    Ik drum ook trouwens :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil ook horen waarom jullie blij zijnnn. Dit topic draait niet alleen om mijjj. ;__;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Ik wil ook horen waarom jullie blij zijnnn. Dit topic draait niet alleen om mijjj. ;__;

    But i am not happy D:
    ok maybe a little bit..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Awesome! *O*

    ik ben blij omdat ik een nieuwe RP heb bedacht, eindelijk.

    ... dat is alles, want voor de rest was mijn avond niet geweldig. Ino_chears)

    Maar ik ben blij voor je. *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Penguin schreef:
    Morgen heb ik een concert van Royal Republic :'DD
    Ik drum ook trouwens :')

    Oh gaaf! Veel plezier morgen!
    *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mijn ene barbiehuis word eindelijk verkocht! Nu zul je, je heel misschien af vragen waarom ik daar dan blij om ben omdat er ook jeugd herinneringen aan vast zitten maar het betekent ook dat ik alweer een stapje verder ben met het opnieuw in richten van mijn kamer. Want mijn moeder wil eerst alles wat met barbie's heeft te maken en wat ik dus heb verkopen. En dat is helaas meer dan ik had gedacht


    Physics is awesome

    Colibre schreef:
    (...)
    Oh gaaf! Veel plezier morgen!
    *O*

    Dankje! -ik wil ook zo'n dansend poppetje-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Super! Zo moet dat! ^^
    Bij mij is alles oké, alleen voel ik me kut, maarja. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    ik ben nu... normaal? x)

    maar lol, je bent wel into metal scene of rock, niet? xD Gezien de hammer en schechter :P Maar even iets om op te wijzen, ééntje van 600 kan net zo goed zijn als 1 van 3000 he x) Want het gaat tenslotte om het geluidskwaliteit, en niet om de poen mag ik hopen :P

    *ik wil btw een staalsnarig gitaar xD, heb al een spaanse en een yahama elektrische*

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 7:07 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    JEAAJH, ik wil je nog zien spelen op je ukelele.
    Enuh, why I'm happy? Me no happy.
    Ik krijg een vest die ik wil niet omdat mijn moeder het voor 'satanisten' vindt. Like... ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Awesome! Ik ben blij, omdat ik morgen toch nog naar One Direction ga (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben blij omdat ik al om 10 over 10 uit was :'D En ik begon om half 9, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Dat is echt awesome :'D
    Ik ben blij, ehh, omdat het bijna vakantie is? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.