• wat vind jij van loverboys? denk je dat ze bestaan of dat ze een verzonnen mythe zijn (ja er zijn serieus mensen die dat denken). of denk je dat ze wel bestaan en dat er niet veel aan gedaan word?.

    ik zelf zie ze wel eens staan bij ons winkelcentrum maar ik loop er altijd met een grote boeg omheen.

    en jij?

    raplove schreef:
    wat vind jij van loverboys? denk je dat ze bestaan of dat ze een verzonnen mythe zijn (ja er zijn serieus mensen die dat denken). of denk je dat ze wel bestaan en dat er niet veel aan gedaan word?.

    ik zelf zie ze wel eens staan bij ons winkelcentrum maar ik loop er altijd met een grote boeg omheen.

    en jij?


    Hoe weet jij zo zeker dat dat loverboys zijn ? XD

    en ik geloof dat ze bestaan XD en of er veel aan gedaan word?... ikheb geen flauw idee. meestal kunnen ze dr niej veel aan doen vanwege gebrek aan bewijs


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Hoe weet jij zo zeker dat dat loverboys zijn ? XD

    en ik geloof dat ze bestaan XD en of er veel aan gedaan word?... ikheb geen flauw idee. meestal kunnen ze dr niej veel aan doen vanwege gebrek aan bewijs


    omdat ik dat weet. ik ga hier niet zeggen hoe en wat. maar er zijn dingen gebeurd waardoor ik dat weet.

    Ze bestaan daar ben ik wel zeker van,maar het is niet dat dat in kranten verschijnt. Ze doen er wel iets aan,maar vaak kun je niets doen. Het is een wereld waar je beter uitblijft en je kunt volgens mij niet zien of die persoon een loverboy is tenzij dat het algemeen geweten is of je er via via mee in aanraking bent gekomen . En waarom met een grote boog errond? Als je er gewoon langs loopt en geen aandacht schenkt doen die niets volgens mij tenzij ze jou kennen (misschien).

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 20:18 ]

    Ik zie ze neit XD


    Love sheds light one the darkest of times

    Flawless schreef:
    Ze bestaan daar ben ik wel zeker van,maar het is niet dat dat in kranten verschijnt. Ze doen er wel iets aan,maar vaak kun je niets doen. Het is een wereld waar je beter uitblijft en je kunt volgens mij niet zien of die persoon een loverboy is tenzij dat het algemeen geweten is of je er via via mee in aanraking bent gekomen .


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Flawless schreef:
    Ze bestaan daar ben ik wel zeker van,maar het is niet dat dat in kranten verschijnt. Ze doen er wel iets aan,maar vaak kun je niets doen. Het is een wereld waar je beter uitblijft en je kunt volgens mij niet zien of die persoon een loverboy is tenzij dat het algemeen geweten is of je er via via mee in aanraking bent gekomen .

    Idd.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik mijd dat soort types maar ik ontmoet ze ook eigenluk nooit ofzo


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Sorry, maar ik denk dat we die term 'loverboys' niet gebruiken in België. Zou iemand me kunnen uitleggen wat dit zijn?, Nouja ik heb zo'n vermoeden dat het een soort van players zijn?

    BKCP schreef:
    Sorry, maar ik denk dat we die term 'loverboys' niet gebruiken in België. Zou iemand me kunnen uitleggen wat dit zijn?, Nouja ik heb zo'n vermoeden dat het een soort van players zijn?

    Jawel we gebruiken die term wel,maar misschien iets minder. Het zijn jongens die meisjes in de prostitutie stoppen of toch meestal. Of zo ken ik ze teminste.

    Ja ze bestaan (;


    Me so good.

    Flawless schreef:
    (...)
    Jawel we gebruiken die term wel,maar misschien iets minder. Het zijn jongens die meisjes in de prostitutie stoppen of toch meestal. Of zo ken ik ze teminste.

    Omg, dat meen je niet? En dat bestaat...

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 20:35 ]

    BKCP schreef:
    (...)
    Omg, dat meen je niet? En dat bestaat...


    Ik weet niet of je et weet.. maar naar mijn weten bestaan ze overal.


    en toen had je et veranderd toen ik bezig was met typen xD

    [ bericht aangepast op 5 maart 2011 - 20:36 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je et weet.. maar naar mijn weten bestaan ze overal.


    en toen had je et veranderd toen ik bezig was met typen xD

    Ik vind het zo raar, dat je dat gewoon kunt vinden in Nederland...
    Ik heb dit nog nooit gezien op tv fso... Ik dacht dat dit enkel zo in 'armere' landen zou zijn..

    BKCP schreef:
    (...)
    Ik vind het zo raar, dat je dat gewoon kunt vinden in Nederland...
    Ik heb dit nog nooit gezien op tv fso... Ik dacht dat dit enkel zo in 'armere' landen zou zijn..


    nee hoowr. het is overal. hij is mooi hij is lief hij heeft zogenaamd alles voot je over. en dan komt het. hij heeft een schuld bij een vriend en die kan alleen jij afbetalen...

    BKCP schreef:
    (...)
    Ik vind het zo raar, dat je dat gewoon kunt vinden in Nederland...
    Ik heb dit nog nooit gezien op tv fso... Ik dacht dat dit enkel zo in 'armere' landen zou zijn..


    Gek ik dacht dus nooit dat et in arme landen waren XD [ik lees gwn te veel boeken erover denk ik]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you