• Ik krijg net een mailtje terug van een gast die mijn drumstel wil kopen voor ruim vijftienhonderd euries! Dat bakbeest staat al redelijk lang te koop omdat ik een nieuwe wil halen, die wat prijzig is. Ik heb ook een bieder op mijn Schecter, omdat ik ook een nieuwe gitaar wil halen. Dat wordt een Hamer of een Schecter. Mijn ouders zeggen dat ik niet zoveel geld moet investeren in instrumenten, maar ik kan daar niks aan doen. It's my fetish. Jullie nog interessant nieuws ivm blijheid of iets? *O*

    Het is natuurlijk heerlijk dat ik een koper heb voor mijn drumstel, maar die gitaar levert iets meer dan de helft op waarschijnlijk, en een van de gitaar die ik wil halen is rond de 3500 euro. ;__; But I'm still happy. ;A;


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sorenos schreef:
    ik ben nu... normaal? x)

    maar lol, je bent wel into metal scene of rock, niet? xD Gezien de hammer en schechter :P Maar even iets om op te wijzen, ééntje van 600 kan net zo goed zijn als 1 van 3000 he x) Want het gaat tenslotte om het geluidskwaliteit, en niet om de poen mag ik hopen :P

    *ik wil btw een staalsnarig gitaar xD, heb al een spaanse en een yahama elektrische*

    Hehe, into heavy metal like a baws. And yup, ik weet 't, alleen ik ben nu zo verslaafd aan Schecters geraakt, en ik wil echt beestelijke apparatuur hahah. Bij mij gaat het ook niet om de poen. Ik ben meestal zo blut als wat, en ik had tot een jaar terug ook een Gibson, gewoon een goede, maar de whammy moest ik constant terugschroeven, en zo ging de lak ook snel van de body af. Dat risico heb je dan weer wel. En ik gebruik mijn whammy altijd ontzettend veel.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oeh drumstel :3 Ik heb ook een drumstel, omdat ik dat kan. En welke Schecter heb je?

    Ik ben niet zo heel erg blij, want ik moet nog steeds thuisblijven van school. en ik verveel me het apenzuur.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Hmm.
    Muziek heeft op mij ook een enorme levensinvloed maar om er nu met 3500 euro zou gaan strooien zou ik niet doen, tenzij ik al een pro was dan wel ja. Maar ik ben pas begonnen dus is mijn gitaar nu goed genoeg. (:
    Ik ga daarna nog leren voor bas, drum, piano, keyboard en als ik dan nog jong genoeg ben ook zangles. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Colibre schreef:
    (...)
    Hehe, into heavy metal like a baws. And yup, ik weet 't, alleen ik ben nu zo verslaafd aan Schecters geraakt, en ik wil echt beestelijke apparatuur hahah. Bij mij gaat het ook niet om de poen. Ik ben meestal zo blut als wat, en ik had tot een jaar terug ook een Gibson, gewoon een goede, maar de whammy moest ik constant terugschroeven, en zo ging de lak ook snel van de body af. Dat risico heb je dan weer wel. En ik gebruik mijn whammy altijd ontzettend veel.
    (bloos)


    Mijn whammy hoef ik niet te schroeven of wat dan ook xD Gewoon er in schuiven haha, werkt wel goed vind ik. Gebruik het dan ook niet zooo vaak. *kom dan ook te weinig toe aan gitaar spelen*

    Maar Gibson is vaak over het algemeen ook behoorlijk prijzig hoor xD Maar ligt er aan wat voor type je hebt :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Wow, cool!

    Ik ben blij omdat ik zo de nieuwe aflevering van Gossip Girl ga kijken en ik gevulde speculaas heb. Ik ben kansloos(cat)


    I was an angel living in the garden of evil

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:07 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!