• ik had het vandaag met mijn vriendin over afrika. haar vriendin is dus naar een land in afrika op vakantie geweest en dat meisje heeft blond haar. blonde meisjes zie je daar heel weinig en dus heeft zo'n afrikaan haar geprobeerd te kopen met kamelen. like wtf???


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn moeder vraagt altijd aan mijn vriendjes hoeveel kamelen ze voor me willen betalen. (cat)
    Maar dat is daar heel normaal hoor.


    Your make-up is terrible

    LOL
    Oke, stiekem vind ik dat wel geniaal.


    Trust me. I'm the doctor

    Dat is daar heel normaal. Vergeet niet dat het een hele andere cultuur is he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bear schreef:
    LOL
    Oke, stiekem vind ik dat wel geniaal.


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Dat is heel normaal daar. Zodra je bv. in Egypte uit het vliegtuig stapt, word je ten huwelijk gevraagd. Meestal voor kamelen en geiten, inderdaad.


    Destroy what destroys you.

    Bear schreef:
    LOL
    Oke, stiekem vind ik dat wel geniaal.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Dat is daar gewoon normaal :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ga dus nooit naar afrika. ik weet zeker dat mijn vader me gaat verkopen voor 2 kamelen :') joke


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    Mijn moeder vraagt altijd aan mijn vriendjes hoeveel kamelen ze voor me willen betalen. (cat)
    Maar dat is daar heel normaal hoor.


    alle moeders zijn hetzelfde.. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Assassin schreef:
    Mijn moeder vraagt altijd aan mijn vriendjes hoeveel kamelen ze voor me willen betalen. (cat)
    Maar dat is daar heel normaal hoor.

    Oohja, dat weet ik nog xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja mijn vriendin ook die was ook ergens en toen probeerden ze haar ook te kopen met kamelen! x3


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Perfect normaal in hun cultuur.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hahah, ik was in Turkije, en ik werd overal 'Angel' genoemd; ik heb bruin haar en blauwe ogen. En toen wilde zo'n dude mij ook kopen met kamelen...
    Uiteindelijk ben ik er vanaf gekomen door met hem op de foto te gaan. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn leerkracht vertelde mij eens dat ze op reis was geweest met haar man en dat er zo'n gast op hun afstapte en vroeg aan haar man of dat hij zijn vrouw (mijn leerkacht dus) wou ruilen met een auto (krul)


    Stop trying to control everything and just let go.

    Ik zou me echt doodlachen moest iemand dat ooit aan mij vragen. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'