• hooi. Ik ga meestal met me vriendinnen naar de starbucks, aangezien er eentje naast onze school is. Maar ik wil niet meer die Frapuccino Coffee kopen, haha. Ik vind 'm vies geworden. En ik wil niet geld uitgeven aan iets, en dan lust ik het niet ofzo. Want Starbucks is niet heel goedkoop ofzo. - Nu lijk ik heel gierig, maar dat ben ik niet haha - Dus weten jullie misschien een aanrader van koffie uit de Starbucks? Vertel ook even naar wat het smaakt dan haha thankyou (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 17:08 ]

    Bufkes! Dat is echt een hele lekkere winkel :p Je kan er vanalles kopen zoals broodjes, muffins, wafels en salades. Ook kan je drinken kopen. Het is mijn favoriete winkel. Ik ga er altijd heen xD

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 17:08 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Diggory schreef:
    Bufkes! Dat is echt een hele lekkere winkel :p Je kan er vanalles kopen zoals broodjes, muffins, wafels en salades. Ook kan je drinken kopen. Het is mijn favoriete winkel. Ik ga er altijd heen xD

    Ja maar weet je ook nog een lekkere koffie uit de Starbucks, want daar ben ik naar opzoek (:

    OHMYRYAN schreef:
    (...)
    Ja maar weet je ook nog een lekkere koffie uit de Starbucks, want daar ben ik naar opzoek (:

    Ooooh hahaa ik kom nooit in de Starbucks :$ Behalve toen ik in Londen was :ppp


    It's going to be difficult, but not impossible.

    White Chocolate Mocha (of was het Coffee?) Frappuccino (die heeft koffie smaak, maar is wel zoet)
    Hot Chocolate Caramel
    Caramel/Vanilla/Strawberry/Chocolate cream frappuccino.
    Ik weet alleen niet hoe ik de smaak moet uitlegge :'D

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 17:11 ]


    As travars

    Ik heb altijd de frapuccino, dus geen idee :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Diggory schreef:
    (...)
    Ooooh hahaa ik kom nooit in de Starbucks :$ Behalve toen ik in Londen was :ppp

    Je zegt net nog 'ik ga er altijd heen' :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga ook altijd naar de Starbucks maar ik lust geen koffie, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De caramal frappuchino's zijn lekker :9~
    Samen met de vanille latte's mijn favoriet :Y) En je kunt desnoods ook gewoon warme chocomelk kopen?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik neem altijd de classic hot chocolat met slagroom. :9~


    Your make-up is terrible

    Hot Chocolate Caramel (warme chocolademelk met karamel)

    en ik had op Gatwick Airport ooit eens koude chocomelk bij Starbucks en toen zaten er ijsklontjes in :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben nog maar 2 keer bij de starbucks geweest en heb elke keer Caramel Coffee genomen, HEERLIJK <3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    starbucks is ook geweldig duur :'D wat een geluk dat er niet eentje in mijn buurt is :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wel, wat mensen hier ook gaan aanraden, je zal het toch wel zelf moeten lusten hoor. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Remembrall schreef:
    Hot Chocolate Caramel (warme chocolademelk met karamel)

    en ik had op Gatwick Airport ooit eens koude chocomelk bij Starbucks en toen zaten er ijsklontjes in :3

    Ik ga dat volgende keer nemen denk ik, thankyou (:

    Ik neem altijd Caramel Macchiato, maar ze stoppen er niet superveel karamel bij, dus de karamelsmaak is niet overvloedig. Als je een zoetekauw bent zou ik dus alsnog suiker bij vragen.
    En Caramel Hot Chocolate is ook lekker, voor de mensen die geen koffie drinken.
    Neuh, ik houd totaal niet van karamel.


    Felix