• Thank you

    Dark days
    Dark nights
    Everything had the same colour
    It didn't change

    Until you came into my life
    And turned it to blue
    It was still dark
    It was dark blue

    You helped me out
    You looked after me
    You gave me advise
    You supported me

    Dark days
    Dark nights
    They started black
    They ended dark blue
    And all because of you
    So I wanna say:

    THANK YOU!

    This is dedicated to four persons who helped the past months:
    Marjolein
    Mitchell
    Charona
    Echica
    Thank you guys <3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Graag gedaan, liefje <3.


    Rain and sun will create a rainbow

    super mooi gedicht. en badankt je bent echt super aardig en hebt mij op sommige momenten ook echt geholpen. dus dank je terug<3


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Ik zal er altijd voor je zijn, Kim, no matter what. I love you. <3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    You guys are to sweet (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ah god, mijn bedankje is nu wel erg 'normaal'.
    Maar ik kan geen goed engels, dus ga ik ook geen gedichtje terug schrijven... mmmm...

    Lieve lieve Kim, ondanks mijn eerste bedankje zo mager was wilde ik er eigenlijk mee duidelijk maken dat ik er altijd voor je ben, dat ik je altijd wil helpen en dat je altijd bij me terecht kunt. Je kan me altijd smsen, je mag altijd aanbellen als er iets mis is... Ik sta altijd voor je klaar, en ben bereid je altijd te helpen :3. En ik weet dat jij ook hetzelfde voor mij zou doen... En misschien ga ik wel een gedicht schrijven in het Latijn, niet veel mensen die me dat na kunnen doen x'D.

    Doegh, lieve Kim (flower)


    Rain and sun will create a rainbow

    Velvena schreef:
    Ah god, mijn bedankje is nu wel erg 'normaal'.
    Maar ik kan geen goed engels, dus ga ik ook geen gedichtje terug schrijven... mmmm...

    Lieve lieve Kim, ondanks mijn eerste bedankje zo mager was wilde ik er eigenlijk mee duidelijk maken dat ik er altijd voor je ben, dat ik je altijd wil helpen en dat je altijd bij me terecht kunt. Je kan me altijd smsen, je mag altijd aanbellen als er iets mis is... Ik sta altijd voor je klaar, en ben bereid je altijd te helpen :3. En ik weet dat jij ook hetzelfde voor mij zou doen... En misschien ga ik wel een gedicht schrijven in het Latijn, niet veel mensen die me dat na kunnen doen x'D.

    Doegh, lieve Kim (flower)

    Hon, ik heb je adres niet xD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    (...)
    Hon, ik heb je adres niet xD


    Niet eens O.o. Hebben we t toch minimaal twee keer over gehad x'D. Ik weet de jouwe lekker weeel


    Rain and sun will create a rainbow

    Geen dank, Kim (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Geen dank, Kim (bloos)

    Waarom blijf je dat zeggen? Want ik blijf je dankbaar (A)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DirectionOne schreef:
    (...)
    Waarom blijf je dat zeggen? Want ik blijf je dankbaar (A)

    Omdat ik het normaal vind om mensen te helpen. Dat hoort gewoon.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 8:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.