• Hay, daar ben ik weer na een lange tijd :')
    Aan digitaal tekenen, aangezien ik dat nodig heb voor mijn opleiding. En ik zit in het examenjaar nu.. duss...
    Ik had nooit zin om een goed programma te zoeken of tuts te volgen hoe het werkt, maar ik zal nu toch moeten.
    Welke programma(s) is het beste hiervoor? Of om mee te beginnen. Ik doe alleen aan traditional art en teken de laatste tijd meer voor mezelf. Ofja, ik verzin de personages zelf. Dus ik teken niet meer celebs ofzo na.
    Fail verhoudingen


    Slordig, maar toch een van mn tekeningen waar ik het meest trots op ben atm



    En dit is het enigste wat digitaal is gemaakt, met PAINT :')


    Niet erg.. ja.. awesome ofzo. Mja, PROGRAMMAS, gimme?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 16:42 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kan zelf ook niet digitaal tekenen en heb geen idee met wat voor programma je dat doet, maar jouw tekeningen zijn moooooi <3 Hoewel de verhoudingen idd niet echt kloppen, maar dat doen ze bij mij ook niet (krul)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lughnasadh schreef:
    Ik kan zelf ook niet digitaal tekenen en heb geen idee met wat voor programma je dat doet, maar jouw tekeningen zijn moooooi <3 Hoewel de verhoudingen idd niet echt kloppen, maar dat doen ze bij mij ook niet (krul)
    Hmja, maar dat is alleen bij de 1e zo. Bij de 2e hoort 't c: thankyouu btw.


    I live for the applause, you will die for it.

    Persoonlijk zou ik zeggen dat Photoshop CS5 het beste programma is om mee te tekenen. Als je een gratis programma wilt, gebruikte ik voornamelijk Paint.net.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Synyster schreef:
    Persoonlijk zou ik zeggen dat Photoshop CS5 het beste programma is om mee te tekenen. Als je een gratis programma wilt, gebruikte ik voornamelijk Paint.net.


    Dit programma is echt geweldig om mee te werken. Het nadeel; het is betaald. Ik heb het namelijk ook voor mijn opleiding en het werkt echt makkelijk. (:


    To infinity and beyond •

    Oh ja.. ik heb natuurlijk wel het liefst gratis. Maar dan download ik 'm wel gewoon, crack.
    Zal 't vast wel later moeten betalen voor m'n opleiding, maar voor nu ff niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb geen idee, maar je tekeningen zijn echt amazing :9~


    Alis volat propriis.

    Crap, die wolf, met paint? Dat meen je niet? Hoeveel tijd heeft dat gekost? ö

    Ik doe zelf niet aan digitaal tekenen.


    Felix

    Galleon schreef:
    Ik heb geen idee, maar je tekeningen zijn echt amazing :9~

    Dashing schreef:
    (...)

    Dit programma is echt geweldig om mee te werken. Het nadeel; het is betaald. Ik heb het namelijk ook voor mijn opleiding en het werkt echt makkelijk. (:
    Welke opleiding doe je?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet niet meer de volledige naam ervan, maar voordat mijn tekentablet vermist geraakte gebruikte ik SAI. Het was een soort photoshop, maar veel simpeler, voor zover ik me kan herinneren (': . En jouw tekeningen zijn echt geweldig.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Je hebt toch Corel Paint Shop Pro? O, of Corel Draw D: Ben niet zo thuis in die programma's. Je moet dan die laatste hebben.. ik heb trouwens zelfs CS5, gratis ^^

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 21:44 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hàd een goed, gratis *kuch* illigaal gedownload *kuch* programma, maar die heb ik er af geflikkert omdat 'ie veel te veel ruimte vrat. Maar nu weet ik dus niet meer hoe die heette :W

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 21:44 ]


    Let it come and let it be