• Het dames 1 team van Nederland is officieel eerste van hun poule geworden na hun overwinning in Italië. Dit betekent dat ze door mogen naar de volgende ronde, naar een poule hoger. Ze spelen mee in het EK vrouwen en zijn goed opdreef. Ze worden uitgenodigd om in Spanje naar een traingskamp te gaan, net zoals alle andere teams die nog in de race zijn voor de titel. Voor vier weken krijgen ze speciale training en dit van een aantal beroemde voetballers.



    • Dit verhaal heb ik al eens geschreven en nu ga ik hem herschrijven. (:
    • Voetballers: Casillas, Torres, Pique, Kaká, Bendtner, Özil, Gomez, Messi, Afellay, Ramos en Ronaldo.
    • Hoofdpersoon: Roos Heesters - keepster van het team.


    Rollen.
    Er zijn dus nu nog tien rollen vrij, voor alle posities die er nog zijn. Alleen de keeper is dus bezet. Het zijn Nederlandse meisjes, dus het liefste gewoon Nederlandse namen. Ook zoek ik verschillende types, dus met uiteenlopende karakters. Alvast bedankt en meerdere rollen per persoon is toegestaan. (:


    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 23 en 30. Niet allemaal de jonkies maken.
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden. Dianna Agron is bezet.
    Positie en rugnummer:
    Lievelingsvoetballer en club: Voetballer het liefste van dat lijstje, maar dat hoeft niet te betekenen dat zij dan iets krijgt met die voetballer, kan ook met iemand heel anders zijn. Van Roos is het bijvoorbeeld Casillas.
    Voorkeur voetballer: Kaká is bezet. (:
    Team: Damesteam van bijvoorbeeld Psv, Ajax, NEC etc.
    Extra informatie: Dit is niet verplicht, maar denk aan familie, andere hobby's, relatie, etc.
    Mag ik je waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 18:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik Ronaldo met aanvaller reserveren. Dan vul ik vanavond in :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Mag ik Ronaldo met aanvaller reserveren. Dan vul ik vanavond in :Y)


    Sure! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je hebt twee keer rugnummer en positie in dat lijstje staan ;o

    Fierte schreef:
    Je hebt twee keer rugnummer en positie in dat lijstje staan ;o


    Oeps, nu niet meer. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik hem vanavond invullen? Reseveer Özil (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Braxford schreef:
    Mag ik hem vanavond invullen? Reseveer Özil (:


    Is goed. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    mag ik messi reserveren?
    je hebt weer eens van je geniale invallen :'D


    Miep

    waarom is dianna agron nou bezet :'D


    Miep

    Mag ik middenvelder & sami Khedira reserveren? Vul hem zo in op laptop :)


    ~

    LHemsworth schreef:
    Mag ik middenvelder & sami Khedira reserveren? Vul hem zo in op laptop :)


    Sami doet niet mee? Haha je mag hem dan wel als lievelings voetballer gebruiken haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Lena
    Achternaam: Lagunov
    Volledige naam: Lena Yelizaveta Lagunov
    Leeftijd en geboortedatum: 26 jaar, en ze is geboren op 24 april 1988.
    Karakter: Lena is een verlegen meisje, maar als ze op het veld staat, springt ze er altijd weer uit. Ze heeft moeite om met mensen in het algemeen om te gaan, maar als ze ze eenmaal kent heeft ze er amper moeite meer mee.

    Vrienden heeft Lena niet veel, ze heeft moeite met het vertrouwen van mensen, en daarom gaat ze ook niet veel om met mensen en is een beetje een einzelgänger.

    Daarentegen is Lena erg beleefd en vriendelijk, en als het moet zal ze met iedereen normaal omgaan.
    Uiterlijk:


    Taylor Momsen
    Lievelingsvoetballer en club: Lena's favoriete voetballer is Sergio Ramos, spelend bij Real Madrid.
    Rugnummer en positie: Middenvelder, nummer 7.
    Voorkeur voetballer: Sergio Ramos.
    Extra informatie: Lena heeft een Russische afkomst, haar moeder en vader zijn beide in Rusland geboren, en ze zijn toen ze wat ouder waren nar Nederland verhuisd. Daarom heeft ze ook een Russische naam. Haar tweede naam is de naam van haar oma, naar wie ze is vernoemd. Lena heeft ook een zusje, Katenka, zij is bijna 19 jaar, maar woont alweer in het buitenland samen met haar Georgische vriend.

    Lena heeft een hele lange relatie gehad met een Nederlandse jongen, maar dit is een paar jaar geleden uitgegaan, en Lena heeft het er diep van binnen nog steeds moeilijk mee, daarom vind ze het ook moeilijk om jongens te vertrouwen. Lena heeft lang in een depressie gezeten, maar is er een na een half jaar weer bovenop gekomen.

    Buiten het voetballen om, vind Lena het geweldig om te schilderen. Ze is niet de allerbeste, maar ze vind het gewoon erg leuk om te doen en gewoon haar kunst te laten zien aan anderen of het gewoon te maken voor anderen. Veel van haar vrienden waarderen het altijd wel om zoiets te krijgen.
    Mag ik je waarschuwen? Sure thing.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:02 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    ook nederlandse namen dus? lijkt mij?


    Miep

    wormtail schreef:
    ook nederlandse namen dus? lijkt mij?


    Yess, maar wat Synyster heeft gedaan, kan natuurlijk ook. :Y) Maar liever niet dat iedereen uit het buitenland komt, zo één of twee kan wel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mesut schreef:
    (...)

    Yess, maar wat Synyster heeft gedaan, kan natuurlijk ook. :Y) Maar liever niet dat iedereen uit het buitenland komt, zo één of twee kan wel. (:


    ik gebruik gewoon mijn eigen voornaam en een andere achternaam.
    ik doe hem wel gewoon nederlands...


    Miep

    Mag ik Afellay reserveren? :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~