• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 11:15 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    I know what you mean.
    Vorige week gingen we naar Horst, en die trap in dat kasteel is ongeveer 70 cm breed, en dat is het.
    Ik was echt bang :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben bijna uit een helikopter geflikkerd. Ik heb úren staan janken D:

    Je zegt dat je claustrofobisch bent maar je wilde wel liever met de lift?
    Ik ben ook claustrofobisch, en ik zou liever 100 van die trappen lopen dan dat ik in een lift ga..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Je zegt dat je claustrofobisch bent maar je wilde wel liever met de lift?
    Ik ben ook claustrofobisch, en ik zou liever 100 van die trappen lopen dan dat ik in een lift ga..


    Liften hebben nog een knopje, in een hal niet. Uit liften kom je altijd wel weer uit, dat heb ik liever dan van zo'n trap afkletteren...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Patronum schreef:
    I know what you mean.
    Vorige week gingen we naar Horst, en die trap in dat kasteel is ongeveer 70 cm breed, en dat is het.
    Ik was echt bang :/


    PS:



    + er was ook een hoge, steile, houten trap:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Translate schreef:
    Ik ben bijna uit een helikopter geflikkerd. Ik heb úren staan janken D:


    Holy Shit. Wil je het vertellen?

    ON; Ik heb dat ook wel eens. Dan denk ik hoe dat zou zijn als ik zou vallen en dan word ik gewoon bang. En ik ben ook claustrofobisch.

    Paar dagen geleden toen ik alleen beneden was en een bijna-tarantula zag. Zo die typische huisspinnen, dik, zwart, harig. Kreeg een paniekaanval en begon kei hard te huilen en heb mama wakker moeten maken. :x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben een keer gaan janken van angst is een mijnen museum. ( dat was in engeland.)
    en ik ben een keer gaan janken van angst toen ik met vrienden in london was en we stapten in een metro. Toen de deuren dicht gingen terwijl een van mijn vrienden nog niet ingestapt was.

    De conclusie: ik jank altijd van angst in engeland.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ja. Bij een schoolkamp hadden we een 'leuk' klimparcours, een stuk of tien meter boven de grond. Ik heb niets tegen hoogtes als ik ze kan bekijken met vaste, stevige grond onder mijn voeten en een reling om me aan vast te houden, maar over een dun touw lopen, of ik nou vastzit of niet, kan ik gewoon niet. Gelukkig was er ook een docent met hoogtevrees, en die zorgde dat ik veilig op de grond mocht blijven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Myles schreef:
    (...)

    Holy Shit. Wil je het vertellen?

    ON; Ik heb dat ook wel eens. Dan denk ik hoe dat zou zijn als ik zou vallen en dan word ik gewoon bang. En ik ben ook claustrofobisch.


    Le verhaal voor slapengaan :Y).

    Ik was in Cuba, en we gingen met de helikopter naar een andere plek waar we met een jeep door een of andere plek die op een jungle lijkt om naar een cacaoding te gaan DIE ASOCIALE KUTMUGGEN HADDEN ME IN ME KONT GESTOKEN BTW.

    Nouja, de hele weg dat ding open gehad omdat ik anders freak -Ja, raar hea? Ik flip m dan, het was daar sowieso vééls te heet met dat ding dicht.-. Maarja, blijkbaar zat ik niet goed vast en klikte mijn riem los, toen hing ik iets naar voren om frissen lucht op te vangen, ik viel, en kon me nog nét vasthouden aan de deur van de cockpit. Ze hebben metéen die deur dicht gedaan, en omg, dat was zó eng. Ik heb daarachter nog een paar keer moeten kotsen, en ben flauwgevallen. Fuck, dat was zó eng.

    Patronum schreef:
    (...)

    PS:



    + er was ook een hoge, steile, houten trap:



    ik zou niet eens beginnen met daarop klimmen. Ik heb echt vreselijke hoogte/ diepte vrees , ik ga al trillen als ik een gewone trap op moet :x


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ah jakkes! Wel knap van je dat je het toch hebt gedaan. Mij hadden ze voor geen goud de trap op gekregen.


    Alis volat propriis.

    Ik moest het zelfde soort trap lopen als jou dat was dood eng. ( claustrofobisch en hoogte vrees heb ik ook)Toen moesten we ook heel hoog klimmen maar dat was in geervliet/heenvliet. Ik trilde helemaal want het enige waar je aan vast kon houden was en stuk touw D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind van die klim-dingen juist geweldig :3 Hoe hoger, hoe beter.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lefebvre schreef:
    (...)

    ik zou niet eens beginnen met daarop klimmen. Ik heb echt vreselijke hoogte/ diepte vrees , ik ga al trillen als ik een gewone trap op moet :x


    Mjah, moest wel :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.