• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:02 ]

    Mijn school bestaat dit jaar 100 jaar, het hele jaar zijn er zo van die speciale dingen te doen :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    DarkWorld schreef:
    mijn dag was klote. we kregen cijfers terug waarvan ik neit eens had kunnen bedenken dat ze zo laag zouden zijn


    Ik ook lage cijfers, 2 vakken. Gelukkig kon ik niet lager dan een één krijgen (cat)

    Vandaag had ik studie dag, was na 1 uur al uit :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mijn school is echt oerlelijk. Zowel van binnen als van buiten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn school bestaat vandaag precies 20 jaar (wat toevallig, en wat een verschil in aantal jaar x'D)
    En toen gingen we met de hele school naar de Efteling.

    Mijn dag was lang. School tot twintig voor vijf en dan nog twee uur huiswerk zou verboden moeten worden. D:

    Maar dat feest van jullie school lijkt me wel grappig. Mijn basisschool bestond volgens mij pas net 25 of 15 jaar toen ik in groep 8 zat, en ik heb eigenlijk geen idee hoe oud mijn huidige school is, maar zeker geen 125. Eigenlijk wel cool. Zitten jullie ook nog steeds in hetzelfde gebouw? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn dag was lang. School tot twintig voor vijf en dan nog twee uur huiswerk zou verboden moeten worden. D:

    Maar dat feest van jullie school lijkt me wel grappig. Mijn basisschool bestond volgens mij pas net 25 of 15 jaar toen ik in groep 8 zat, en ik heb eigenlijk geen idee hoe oud mijn huidige school is, maar zeker geen 125. Eigenlijk wel cool. Zitten jullie ook nog steeds in hetzelfde gebouw? :'D


    Min of meer :'D
    We zaten eerst in de Abdij, waar we nu ongeveer nog zitten, maar de Abdij werd te klein dus hadden ze een ander gebouw gebouwd, die werd óók te klein, toen hebben ze een heel groot stuk aan de Abdij gebouwd dus nu zitten we daar. Ik vind het btw wel mooi hoe ze oud en nieuw samen hebben gedaan :'D

    Translate schreef:
    (...)

    Min of meer :'D
    We zaten eerst in de Abdij, waar we nu ongeveer nog zitten, maar de Abdij werd te klein dus hadden ze een ander gebouw gebouwd, die werd óók te klein, toen hebben ze een heel groot stuk aan de Abdij gebouwd dus nu zitten we daar. Ik vind het btw wel mooi hoe ze oud en nieuw samen hebben gedaan :'D


    Dat is wel leuk. :'D
    Onze school is ook een soort mengsel van oud en nieuw, maar dat kun je niet bepaald mooi noemen. Bovendien hebben ze het zo ver ze kunnen uitgebreid als één lange gang en daarna hebben ze vrij willekeurig noodlokaaltjes op het schoolplein en op plaatsen waar fietsenrekken of bosjes stonden geplaatst, wat echt ontzettend lelijk is. Én in al die noodlokalen is het altijd te heet, te koud of lekt het. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, jij zit op Bernrode! Ik had dat inderdaad laatst nog in de krant gelezen, dat jullie school 125 jaar bestond. Ik heb er zelf ook nog heel even op gezeten haha. (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hahaha toevallig. Vrijdag bestaat mijn werk 20jaar :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Leukke t-shirts Ellen :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahaha, wauw dat lijkt me echt supervet! Mijn schooldag was oké! Ik viel vanmorgen bijna in slaap tijdens een Franse toets! Ik had mijn ogen dichtgedaan om na te denken en ik kreeg ze niet meer open! :'D


    Where there is a sea there are pirates...