• MAN, ik maak een topic, over iets oninteressants ik weeet het maarja, toch beter als al die andere topics, en IK word dan gesloten. Sorry hoor, maar wat mag dan wél? Want ik snap het niet, HET STOND BIJ OVERIG, OVERIG IS ALLES ANDERS, d'er zijn zoveel onnuttige topics, maar die vn mij word weer gesloten
    Zuigt zwaar hoor..
    EN GA NU DEZE OOK NIET SLUITEN!

    Weet ik, ik had een keer een Kerst-Topic gemaakt bij onodige-topic's en die werd ook gesloten en dat vond ik oneerlijk aangezien hij toch al onondig was en bij de off-topic's stond.'

    Uhu, i know how you feel <<

    x]
    niet alleen die van jou worden gesloten hoor -.-


    don't Worry...Be gay.

    Als iedereen zo'n zinloze topic opent is Q. overspoeld met spam.
    Jij bent lichtgeraakt, en dus niet diegene die jou topic gesloten heeft.
    Voor mijn part mag deze ook gesloten worden (:


    -

    Neej lieverd
    Onnuttige topics moeten bij Off-topic [/ofzo]

    WTF is offtopic? Hallo? weetikveel, ik zit hier ook maar sinds de vakantie op hoor, en ja, ik weet dat ik alle niveau's ofso heb, maar ik wéét geen knijt van deze site xD, ik zit er gwn té vaak op xD

    Als iedereen zo'n zinloze topic opent is Q. overspoeld met spam.
    Jij bent lichtgeraakt, en dus niet diegene die jou topic gesloten heeft.
    Voor mijn part mag deze ook gesloten worden (:


    Alsof u topics altijd even interesant zijn, u intersant is anders dan mijne interesant hoor <<

    en BTW, spam is wél totaal iets anders hoor

    Ach, ik kon ook niet eerst aan de site aanuit maar nu dus wel ^^

    WTF is offtopic? Hallo? weetikveel, ik zit hier ook maar sinds de vakantie op hoor, en ja, ik weet dat ik alle niveau's ofso heb, maar ik wéét geen knijt van deze site xD, ik zit er gwn té vaak op xD
    Offtopic is waar je de oninterssante shit kan droppen x'] Maar er is daar bijna nooit iemand ><

    Ach, ik kon ook niet eerst aan de site aanuit maar nu dus wel ^^

    Jhuaa, maar die verandert precies wel veel hé xD

    (...)Offtopic is waar je de oninterssante shit kan droppen x'] Maar er is daar bijna nooit iemand ><


    Duhu, omdat daar oninteressante shit gedropt word xD

    ik het verboden om een topic te maken en darin te vragen of je nog leuke series weet ?!

    --'


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)

    Duhu, omdat daar oninteressante shit gedropt word xD
    how! oninteressante shit is best leuk x']

    ik het verboden om een topic te maken en darin te vragen of je nog leuke series weet ?!

    --'


    Ik denk het niet xD

    ik bedoel, ik denk het wel xD

    (...) how! oninteressante shit is best leuk x']


    Haha, hangt er vanaf waarover het dan gaat hé xD