• Als andere mensen moeten huilen, moet ik ook huilen..

    Nu ook bij een serie, dat iemand doodgaat vind ik niet erg, maar ik vind het wel erg dat anderen gaan huilen..
    Tenzij het nep gespeeld is, dan moet ik juist lachen ;x
    Wie heeft dat ook? (';


    Me so good.

    Soms wel, soms niet.
    Ligt aan de verhaallijn, en als ik er in staat voor ben.
    als ik heel melig ben, en het is heel erg zielig, blijf ik toch lachen.
    Terwijl ik als ik in een normale stemming ben, miss wel een traan laat.

    Soms :p
    Niet echt wenen maar gwn wat waterige ogen xD
    Maar ik heb dat zelfs als iemand aan zijn eigen ogen zit ik kan er gwn niet tegen als er iets aan iemands oog is dan krijg ik tranen in mijn ogen xD


    Stop wishing, Start doing..

    Soms ligt aan de situatie...


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nope. Ik huil nooit als er mensen bij zijn :X


    Alis volat propriis

    Ik ween als mensen wenen, ik ween als er op tv mensen sterven, ik ween als mensen op tv wenen, ik ween gewoon veel te vaak :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nee, dat gebeurd echt bijna nooit. Of ik moet net heel emotioneel zijn of het moet me echt héél erg grijpen, maar dat is zelden.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nou bij Grey's Anatomy huil ik wel soms. Dan zijn er van die mooie quotes op het laatst. En volgende week is alweer de seizoensfinale van G.A :|

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:53 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Amused schreef:
    Ik ween als mensen wenen, ik ween als er op tv mensen sterven, ik ween als mensen op tv wenen, ik ween gewoon veel te vaak :)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oh ik huil écht heel snel. Bij anderen alleen met een goeie reden, maar als ik home alone ben.. dan kan ik al in tranen uitbarsten als een zielig liedje op de radio komt.


    It's time to be happy again.

    Ik huil niet normaal vaak x) Bij een boek, een zielig liedje, een film... Sinds ik Glee kijk is mijn huil-gehalte ook enorm omhooggegaan.


    Sometimes it's better to be 2Gether.

    Mwa, nee dat heb ik niet zo snel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jaa, heb ik ook. Als andere mensen verdrietig zijn/moeten huilen, moet ik ook bijna of echt huilen :/


    As travars

    eey dat het ik ook. bij gtst niet dan pies ik inm mijn broek het lijkt net of ze lachen maar als andere mensen janken begin ik ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik wil niet huilen waar mensen bij zijn maar ik doe het toch. Dan zeg ik altijd dat ik oké ben.


    I wish you were here.

    Ik kijk nu dat Supernatural en daar ging ene 'Jo'dood omdat ze zich een soort van opofferde, en toen moest ik wel huilen. Toen hadden ze er ook nog z'n zielig liedje bij gezet. Iets van ''If I die young'' toen ging ik de tekst luisteren en toen moest ik nog harden huilen.
    This btw wel een mooi nummer.


    Trust me. I'm the doctor