• MAN, ik maak een topic, over iets oninteressants ik weeet het maarja, toch beter als al die andere topics, en IK word dan gesloten. Sorry hoor, maar wat mag dan wél? Want ik snap het niet, HET STOND BIJ OVERIG, OVERIG IS ALLES ANDERS, d'er zijn zoveel onnuttige topics, maar die vn mij word weer gesloten
    Zuigt zwaar hoor..
    EN GA NU DEZE OOK NIET SLUITEN!

    (...)

    Alsof u topics altijd even interesant zijn, u intersant is anders dan mijne interesant hoor <<

    en BTW, spam is wél totaal iets anders hoor


    Argh jij moet echt volwassen worden.
    Die van mij zijn voor veel wél interessant. Als voor jou dit "Háhá ik heb echt veel te veel inspi voor serie's" interessant is, waarom wordt hij dan gesloten? Precies; omdat hij NIET interessant is. Als jij hier graag tientalle topics leest in die zin, veel fun dan (:
    Bomm zal ze met véél plezier sluiten!
    Bye.


    -

    (...)

    Argh jij moet echt volwassen worden.
    Die van mij zijn voor veel wél interessant. Als voor jou dit "Háhá ik heb echt veel te veel inspi voor serie's" interessant is, waarom wordt hij dan gesloten? Precies; omdat hij NIET interessant is. Als jij hier graag tientalle topics leest in die zin, veel fun dan (:
    Bomm zal ze met véél plezier sluiten!
    Bye.


    Ehm, word jij zelf volwassen, haha, ik vind dat mss wel interessant, maarja, 'ik ben wie ik ben hé'

    Het wás een onnuttig topic, en die hoor óf in het offtopic of gewoon nergens.
    Je maakt geen topics aan omdat je daar even zin in hebt.
    Gelieve verder overleg via pb voort te zetten.