• Quizletters. Hebben jullie ook genoeg van haters en andere negatieve mensen? Word een pony, en laten we ze bedekken met de magie van vriendschap! :D

    RainbowDash schreef:
    Voordat je verderkijkt wil ik nog iets melden: Het is nou al twee keer voorgekomen dat een nieuwe pony een topic heeft aangemaakt over ponies (en erger nog, eentje met de vraag waarom ponies worden gehaat) en dat heeft beide keren tot gigantische ruzie geleidt. Ik heb daar niet nog eens zin in, en ik vermoed de rest van de ponies en uberhaupt de rest van quizlet ook niet. Dus de ponies blijven binnen dit topic. geen nieuwe topics maken erover.

    Ik hoop dat ik toekomstige ponies niet heb afgeschrikt, en ik hoop dat je hieronder een mooie naam kunt vinden.


    De ponies komen van My Little Pony: Friendship is magic


    (klik hier voor grotere versie
    Info is hier en hier in het nederlands maar engels is beter!

    Namen van alle wezens(inclusief ponies) kun je hier vinden. De lijst van ponies staat hier

    Mocht je het willen, dan kun je zelf een pony maken op deze site. We hebben hier al enkele mooie zelfbedachte ponies rondlopen, en het is een goeie optie als je wel een pony wilt zijn, maar ook je mooie naam wil houden :Y)

    Dus, als je een vrienden en pony liefhebbend persoon bent



    Ten slotte nog voor de nieuwe ponies:


    ^gemaakt door onze eigen StoryBelle :Y)

    Bezette namen:
    49 ponies op dit moment

    RainbowDash /DeSlenderman
    Applejack /Ecanus
    Storybelle /Nursejoy
    Film Reel/ SecretRose
    Scootaloo/ NIALLH0RAN
    Braeburn/ Pastrana
    Rarity/ Levitate
    Constelle/ Dehlia
    Pinky Pie/SmugFace
    Apple Fritter/ Taize
    Bon Bon/ Charmander
    Octavia/First
    Derpy Hooves/ Yandere
    Altair/ Celestia
    Thunderhooves/ Yarilo
    Sweetie Belle/ Wiarda
    Apple Bloom/ Carot
    Apple Cider/ Cressalia
    Megahooves / Hindenburg
    Spitfire/ Inu
    Twilight Sparkle/ Dragonair
    Yarrow/ Yarrow
    Genius / Genius
    Pariah/ Pariah
    Birdyx/ Birdyx
    Fluttershy/ Apple Bumpkin/ Cloverleaf
    Crisps Pink/ AriaM
    Icy Rain/ Charmander
    Snail/ Houndoom
    Candylicious/ Candylicious
    Riverdance/ Lickylicky
    Snips/ Aurox
    Dolynitus/ Dolynitus
    Soarin'/ Oublier
    Sweet Dreams/ Sanity
    Baby Cuddles/ OHEMGEE
    ChocoCupCake/ ChocoCupCake
    Discord/ Statement
    MusicFreak/SasxMusic
    C18/ C18
    Silverspoon/ Silverspoon
    Gingergold/ Harrison
    Blue October/ Hitzone
    Magiepie/ Maggiepie
    Nebraska/Nebraska
    DirectionOne/ HEStyles
    AppleTart/ JEM
    Devilina/ Neela
    PrincessLuna/ Severed
    AppleStrudel/ Icheeta
    Dudley/ Dudley

    I hope to see you all in pony form soon!

    Mededeling v.d. mods: Aangezien er de laatste tijd zoveel pony reacties zijn, willen we jullie vragen om deze reacties zoveel mogelijk binnen de daarvoor bestemde topics te plaatsen, aangezien het soms nogal irritaties kan opwekken en er de laatste tijd veel woordwisselingen door ontstaan. Alvast bedankt.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    en dan kom je naar leiden :Y)

    Er zijn trouwens ook meeloopdagen. Dan ga ik jou stalken, haha. *O*
    Net doen alsof ik héél erg goed ben in die exacte vakken. - kuch kuch -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    True. Voor sommigen mag het misschien baten, maar hoe kan iemand met een papiertje nu binnen 1 uurtje proberen op te lossen wat iemand al jaren opgebouwd heeft. :W
    Ik heb ooit één zielenknijper gehad die mondeling letterlijk toe heeft gegeven dat het gewoon teveel voor haar was om aan te kunnen. Was ik lekker mee, ik vertrouwde haar net.
    Heb ook zat 'problemen' in en aan mijn hoofd, maar ik voel me prima en het gaat prima, dus waarom zou ik onnodig daar gaan zitten als ik me er toch niet beter door voel? :W


    En medicatie slikken waarvan de werking hevig onder discussie staat? EN gediagnosticeerd worden met een vage stoornis omdat de DSM V inmiddels nog vager is dan de WHO D:


    quidquid excusatio prandium pro

    AppleCider schreef:

    :"D


    Alwinnnnnnnnnn! *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dudley schreef:
    (...)
    Er zijn trouwens ook meeloopdagen. Dan ga ik jou stalken, haha. *O*
    Net doen alsof ik héél erg goed ben in die exacte vakken. - kuch kuch -


    Jaaaa! doe dat :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ... xD
    heb je nu eindexamenjaar fso?


    Nope. Maar als het zo doorgaat kan ik nooit normaal een diploma halen, laatstaan dat ik ooit een studie kan voltooien. Er moet ergens een switch binnen in me zitten, waardoor ik eens wel ga werken --'.
    School is stom :'DD


    i put the fun in funeral

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    True. Voor sommigen mag het misschien baten, maar hoe kan iemand met een papiertje nu binnen 1 uurtje proberen op te lossen wat iemand al jaren opgebouwd heeft. :W
    Ik heb ooit één zielenknijper gehad die mondeling letterlijk toe heeft gegeven dat het gewoon teveel voor haar was om aan te kunnen. Was ik lekker mee, ik vertrouwde haar net.
    Heb ook zat 'problemen' in en aan mijn hoofd, maar ik voel me prima en het gaat prima, dus waarom zou ik onnodig daar gaan zitten als ik me er toch niet beter door voel? :W

    Bij mij is het 10 keer een sessie in een groepje.
    Eerst liep ik bij gewoon een psycholoog en dat was kut, dus die vrouw heeft me naar het jeugdriagg gestuurd.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Jaaaa! doe dat :D

    Zit je wel de hele dag aan me vast, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Nope. Maar als het zo doorgaat kan ik nooit normaal een diploma halen, laatstaan dat ik ooit een studie kan voltooien. Er moet ergens een switch binnen in me zitten, waardoor ik eens wel ga werken --'.
    School is stom :'DD


    Ik kan die zwitch wel vinden door je regelmatig onverwachts op je hoofd te meppen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En medicatie slikken waarvan de werking hevig onder discussie staat? EN gediagnosticeerd worden met een vage stoornis omdat de DSM V inmiddels nog vager is dan de WHO D:


    Mij wilden ze in een 24/7 onderzoekscentrum plaatsen om het aan te pakken ... Fuck tieft teert toch een heel tering klote eind op. Wilden ze me weghalen uit huis, de enige plek waardoor ik juist nog een beetje kracht in m'n kop hield om voor te houden en mezelf eruit te trekken uiteindelijk. Medicijnen heb ik ook áltijd geweigerd en zal ik ook blijven doen ook. Ik hoef al die teringzooi niet.
    - Je kan denk ik wel merken zo dat ik er niet zo weg van ben wat ze doen- :'D

    + het achterlijke 'Wat zie je in dit plaatje?'
    En dan in je rapport teruglezen dat ze daardoor denken dat je stemmen in je hoofd hebt of dat soort ongein. Echt man, goed bezig hoor, uit een boek iets leren en daarop alles baseren, i.p.v op de persoon zelf en ECHT op de persoon gerichte hulp aanbieden. :W


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dudley schreef:
    (...)
    Zit je wel de hele dag aan me vast, haha. :'D


    Met of zonder handboeien? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik lijd aan de ik-wil-de-wereld-overheersen-terwijl-de-mannen-lekker-al-het-vrouwenwerk-doen-ziekte. :'D

    [ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 21:24 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Mij wilden ze in een 24/7 onderzoekscentrum plaatsen om het aan te pakken ... Fuck tieft teert toch een heel tering klote eind op. Wilden ze me weghalen uit huis, de enige plek waardoor ik juist nog een beetje kracht in m'n kop hield om voor te houden en mezelf eruit te trekken uiteindelijk. Medicijnen heb ik ook áltijd geweigerd en zal ik ook blijven doen ook. Ik hoef al die teringzooi niet.
    - Je kan denk ik wel merken zo dat ik er niet zo weg van ben wat ze doen- :'D

    + het achterlijke 'Wat zie je in dit plaatje?'
    En dan in je rapport teruglezen dat ze daardoor denken dat je stemmen in je hoofd hebt of dat soort ongein. Echt man, goed bezig hoor, uit een boek iets leren en daarop alles baseren, i.p.v op de persoon zelf en ECHT op de persoon gerichte hulp aanbieden. :W


    Oh, ik weet. Mijn zusje krijgt regelmatig nieuwe testjes op nog meeeeeeeeeer mentale problemen, ook dingen die ze overduidelijk niet heeft, en die psycholoog van haar heeft haar meerdere keren gevraagd of ze stemmen hoort/high was wat ook nergens op sloeg D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Remains schreef:
    (...)
    Bij mij is het 10 keer een sessie in een groepje.
    Eerst liep ik bij gewoon een psycholoog en dat was kut, dus die vrouw heeft me naar het jeugdriagg gestuurd.


    Groepssessies wilde ik nooit - en nog steeds niet -. Gaat anderen niet veel aan wat ik die knijpers in vertrouwen zou willen vertellen, ook al hebben ze soortgelijke dingen meegemaakt ofzo.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dudley schreef:
    Ik lijd aan de ik-wil-de-wereld-overheersen-terwijl-de-mannen-lekker-al-het-vrouwenwerk-doen-ziekte. :'D


    Sorry schat, maar ik heb hoofdpijn. Dus ik ga nu slapen.

    ^stel je voor dat de mannen dat dan zeggen D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik versta bijna niks van het nummer Teeth van Lady Gaga, maar ik verstond natuurlijk wel: One Direction (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis