• *Zucht* Mijn abolijst is echt veel te leeg, dus ook ik zoek leuke verhalen.

    Ik lees eigenlijk alles, behalve JB stories en stories met weinig/geen leestekens.

    Ik vind het niet erg als een verhaal al is begonnen. Ik zal bij elk verhalen een kijkje nemen ;).

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 17:51 ]


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!



    The city of history.
    Annabeth kan zich niks meer herinneren van haar jeugd. Als ze op een regenachtige dag, een boekje op zolder vind, wekt dit haar nieuwsgierigheid. Zo staat er in het boek dat haar ouders, niet haar echte ouders zijn, en dat haar echte vader er wel een heel bijzondere baan op na hield. Niet wetend of het boek echt is, of slechts een werk van fictie besluit Annabeth naar 'Raven fall' te vertrekken, een dorpje zo klein dat het niet eens op de kaart te vinden is, en bewoont word door de vreemste mensen. Langzaam komen herinneringen van vroeger weer terug, en leert ze zichzelf kennen, maar dan begint het avontuur pas echt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ohlol, dat zijn weinig eisen :'D.
    Well, in that case...
    Mijn prachtige Hetalia-fanfic, 16+ story.


    No growth of the heart is ever a waste

    That is life

    Wanneer Hoshi haar moeder verliest bij een tragisch ongeluk verhuist ze naar de andere kant van Japan en trekt bij haar tante en neefje in. Hoshi moet werken in het traditionele theehuis van haar tante. Daar ontmoet ze de mysterieuze Suke en zijn hyper-actieve kat Tomomi, die even als zij voor haar tante werken. Een hechte vriendschap ontstaat.
    Maar wat als Hoshi Suke beter leert kennen? Is hij eigenlijk wel degene die hij zegt dat hij is?


    # Speelt zich af in Japan
    # Bevat plaatjes van anime's
    # Alles is door mij bedacht





    Onbekende personen :]
    Hope you like it 8D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."


    "... You think it's over, but it has just begun."


    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: Een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is haar dan ook niet ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvoor ze elke dag moet vechten om het te houden. Volg haar in een reis met lastige beslissingen en mysterieuze raadsels.

    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Herschreven januari 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot hen



    i put the fun in funeral

    Ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat zijn inderdaad weinig eisen, dus here ya go, onbekende personen met drama en romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    ugh. oh god waarom werken mijn links nooit hierbij ):
    Nouja anyway, ik ben net begonnen met een verhaal. Neem een kijkje op m'n profiel als je een verhaal wilt lezen over Onbekende personen in drama vorm. Lijkt als je naar het filmpje kijkt op een verhaal over Gaga maar dat is het dus totaal niet. :3


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Prisoners of love

    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met mensen beneden haar klasse.

    Prisoners of love is een tragedisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.



    Ik weet niet of je een Titanic gerelateerd verhaal een origineel verhaal vindt, maar ik wil nu al zeggen dat het los van Rose en Jack staat. Andere personen, ander verhaal, zelfde schip.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geen JB he? in dat geval: This ain't a fairytale || Niall Horan
    ;D x


    I solemny swear I'm up to no good.


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:

    -Fantasy, onbekende personen


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien


    Change of Plans - Hungergames

    Beware for the 76th Hunger Games.
    May the odds be ever in your favor
    .


    The cover above is made by the amazing and lovely Cartwright.



    • Zelfs toen ze dachten dat ze veilig waren,
    stond Panem in vuur en vlam. •


    "Aut numquam tentes, aut perfice."
    -Either do not attempt, or complete.-
    ~ Ovidius


    "Promiss me you'll keep fighting."
    "I promise, until the very end."
    ~ Morzan Hawthorne & Semele Mellark


    "He's a Hawthorne, Peeta. He can't be trusted.
    She'll have to do this by herself, it's her only chance."
    ~ Katniss Everdeen


    "Our own daughter is going to die out there because of my mistakes in the past. Real or not real?"
    "Not real."
    ~ Katniss Everdeen and Peeta Mellark


    ~ xxxXxxx ~

    # Dit verhaal is gebaseerd op The Hunger Games
    ## De originele karakters behoren tot Suzanne Collins
    ### Het verhaal speelt zich af na Mockingjay
    Soundtrack
    ©Nightlock - Mara
    Starts: 25-12-11
    Special thanks to:
    Cartwright & Terabithia

    #### De originele verhaallijn wordt aangehouden
    ##### Suggesties en feedback zijn meer dan welkom

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:48 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Een verhaal dat niet op een al bestaand persoon/boek is gebasseerd, maar gewoon is geschreven uit mijn gevoel: I've got two tickets to paradise!

    Jack Cooper werkt bij Kings and Queens Co. in Detroit, maar de baan is maar saai en wanneer hij meer en meer hoort over de vrijheid in het zuiden en westen van Amerika, dan veranderd zijn wereld voorgoed.

    Dit verhaal bevat wel grof taalgebruik, geweld en wat moeilijke woorden, daarom 16+.

    De titel komt van het liedje 'I've got two tickets to paradise' van Eddie Money..


    http://www.quizlet.nl/stories/78834/ive-got-two-tickets-to-paradise/

    Ik ben momenteel nog maar bij hoofdstuk 1 helaas. Maar: enjoy! :D


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Natuurgebonden
    Onbekende personen
    Fantasy
    Titel is al een korte samenvatting op zich, klik op de link voor een uitgebreidere samenvatting.
    Ik gebruik ABN (met leestekens ect.)
    Als er een (typ)fout in staat, mag je het altijd zeggen.
    Het verhaal telt al 47 hoofdstukken en in totaal meer dan 27 000 woorden.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)