• Iedereen Steve Jobs wel, hij was de directeur van Apple.



    Copyright ANP 2011

    Apple-topman Steve Jobs overleden

    CUPERTINO (ANP) - De medeoprichter Steve Jobs van het elektronicabedrijf Apple is overleden, zo heeft het Amerikaanse concern donderdag op haar website gemeld. Jobs is 56 jaar geworden.

    De Amerikaan stond aan de basis van veelgebruikte producten zoals Apple Macintosh computers, de iPod, de iPhone en de iPad.

    Jobs leed aan kanker. In augustus trad hij af als CEO. Hij bleef wel bestuursvoorzitter.


    Msn.nl

    Het is echt sneu ja.
    Zeker omdat hij nog te jong was.
    R.i.p Steve.

    Altair schreef:
    Het is echt sneu ja.
    Zeker omdat hij nog te jong was.
    R.i.p Steve.

    StoryBelle schreef:
    iSad...

    Nee, maar dat is kut.

    Zoals eerder gezegt, nu gaat het waarschijnlijk een faalbedrijf worden.


    Oh nee, mijn mac is aan het einde van z'n Latijn. Snel een nieuwe halen. ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Oh nee, mijn mac is aan het einde van z'n Latijn. Snel een nieuwe halen. ><


    (no_chears) They took our Jobs! [/Moest even]

    Nee, maar dat is een goed idee.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 17:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -Had geen idee wie die gast is-

    Wat ben ik blij met mijn BB en mijn BB Playbook :W

    Vrees dat Apple nu gigantisch naar beneden keldert met z'n waarde..
    Ik had op school echt zoiets van: Holy fuck, really? toen een klasgenoot 't zei.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gisteren op memebase stonden er nog grapjes op van Apple en Steve Jobs :'D en en dag later is tie dood :c.

    R.I.P Steve Jobs


    Shoganai i ne~

    Ik vind het echt zo erg...
    Dat was echt één van de meest geniale personen op de planeet. Ik ben ook echt een hele grote fan van Apple. Dit heeft me persoonlijk echt heel zwaar getroffen, ik keek altijd heel erg op naar hem. ):

    iRIP Steve.


    Where there is a sea there are pirates...

    I call him: The Apple Man.
    Honest? Ik kende hem niet eens en ik heb niets met appels, laat staan met apple's. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Translate schreef:
    -Had geen idee wie die gast is-

    Wat ben ik blij met mijn BB en mijn BB Playbook :W

    Really? Fuck off met je Blackberry teringzooi. Ga weg uit dit topic als je niet eens weet wie Steve Jobs was, noch weet je wat hij heeft betekend voor sommige mensen.

    Speciaal voor jou:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Really? Fuck off met je Blackberry teringzooi. Ga weg uit dit topic als je niet eens weet wie Steve Jobs was, noch weet je wat hij heeft betekend voor sommige mensen.

    Speciaal voor jou:

    +10000000000000
    Ik ben echt zo verdrietig nu. Ik wil niet dat Apple nu gaat falen omdat hij er niet meer is. Dat zou me gewoon killen. )':


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    +10000000000000
    Ik ben echt zo verdrietig nu. Ik wil niet dat Apple nu gaat falen omdat hij er niet meer is. Dat zou me gewoon killen. )':

    Ik heb gewoon gehuild. Ik ben daar heel eerlijk in. En dan krijg je de Blackberry hoertjes. Brand in de Hel, ugh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik heb gewoon gehuild. Ik ben daar heel eerlijk in. En dan krijg je de Blackberry hoertjes. Brand in de Hel, ugh.

    F*ck Blackberry en alle mensen (zoals Justin Bieber) die het gebruiken. Apple ontwikkelden de meest geniale producten ooit, gebruiksvriendelijk, handig, mooi, intelligent!
    Ik wil nu dood. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb zowat alles van apple !
    he will be missed.

    Captain schreef:
    (...)
    F*ck Blackberry en alle mensen (zoals Justin Bieber) die het gebruiken. Apple ontwikkelden de meest geniale producten ooit, gebruiksvriendelijk, handig, mooi, intelligent!
    Ik wil nu dood. ):

    Meh, ik hoef niet dood, maar ik vind het wel heel erg. Steve Jobs WAS Apple.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)