• Iedereen Steve Jobs wel, hij was de directeur van Apple.



    Copyright ANP 2011

    Apple-topman Steve Jobs overleden

    CUPERTINO (ANP) - De medeoprichter Steve Jobs van het elektronicabedrijf Apple is overleden, zo heeft het Amerikaanse concern donderdag op haar website gemeld. Jobs is 56 jaar geworden.

    De Amerikaan stond aan de basis van veelgebruikte producten zoals Apple Macintosh computers, de iPod, de iPhone en de iPad.

    Jobs leed aan kanker. In augustus trad hij af als CEO. Hij bleef wel bestuursvoorzitter.


    Msn.nl

    toen ik gisteren hoorde: Steve Jobs is overleden, zei ik eerst: wie ??
    maar toen ik hoorde dat hij de directeur van Apple was, zei ik: ooooooh, hij
    -schaam- ik was er niet helemaal bij gisteren

    R.I.P. Steve Jobs

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 12:51 ]

    BornForThis schreef:
    (...)


    Nee ok maar de Galaxy lijkt echt veel met apps enz op de iPhone, ookal is hij misschien breder, vergelijk hem mar is hij lijkt er echt super op een vriendin van mij heeft hem.

    apple kwam met de eerste tabblad en nu heeft bijna elk bedrijf er een.
    Ik ken wel wat mensen met een Samsung Galaxy en sorry, maar dan moet elk mobieltje met Android een kopie van de iPhone zijn en dan zou dat dus niet aan de mobieltjes, maar aan Google liggen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    TheBoys schreef:
    (...)Ik ken wel wat mensen met een Samsung Galaxy en sorry, maar dan moet elk mobieltje met Android een kopie van de iPhone zijn en dan zou dat dus niet aan de mobieltjes, maar aan Google liggen.


    haha doesn't matter, maar ik ga gene discussie ofseuu voeren.
    het is meer je eigen mening, toen ik zo op de galaxy ging zag ik meteen zo van woow dat en dat lijkt op iPhone en dat was nadat dat de 4 uit was.

    BornForThis schreef:
    (...)


    Nee ok maar de Galaxy lijkt echt veel met apps enz op de iPhone, ookal is hij misschien breder, vergelijk hem mar is hij lijkt er echt super op een vriendin van mij heeft hem.

    apple kwam met de eerste tabblad en nu heeft bijna elk bedrijf er een.


    AHAHAHA :'''D

    De eerste tablet die beschikbaar was voor de consument was de GRiDPad, gemaakt door GRiD Systems. Die kwam uit in 1989, de eerste tablet door Apple gemaakt was de MessagePad in 1993.
    Dat de tablets bekend zijn geworden bij de consument door de iPad is een ander verhaal, maar Apple was zeker niet de eerste die een tablet heeft gemaakt.

    Captain schreef:
    (...)
    F*ck Blackberry en alle mensen (zoals Justin Bieber) die het gebruiken. Apple ontwikkelden de meest geniale producten ooit, gebruiksvriendelijk, handig, mooi, intelligent!
    Ik wil nu dood. ):

    Thefuck dankjewel he, aardig van je :W

    OT: Ik vrees dat alle nieuwe dingen van Apple lang zo goed niet meer zullen zijn, vreselijk (no_chears)


    -