• Iedereen Steve Jobs wel, hij was de directeur van Apple.



    Copyright ANP 2011

    Apple-topman Steve Jobs overleden

    CUPERTINO (ANP) - De medeoprichter Steve Jobs van het elektronicabedrijf Apple is overleden, zo heeft het Amerikaanse concern donderdag op haar website gemeld. Jobs is 56 jaar geworden.

    De Amerikaan stond aan de basis van veelgebruikte producten zoals Apple Macintosh computers, de iPod, de iPhone en de iPad.

    Jobs leed aan kanker. In augustus trad hij af als CEO. Hij bleef wel bestuursvoorzitter.


    Msn.nl

    Oei, dat is niet zo oud. ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Captain schreef:
    (...)
    F*ck Blackberry en alle mensen (zoals Justin Bieber) die het gebruiken. Apple ontwikkelden de meest geniale producten ooit, gebruiksvriendelijk, handig, mooi, intelligent!
    Ik wil nu dood. ):

    Aww, please don't say that.
    Maar ik leef met je mee.
    Zonder Steve was de wereld een stuk saaier. D:

    R.I.P Steve Jobs, you were truly brilliant (heart2)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 18:55 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Altair schreef:
    (...)
    Aww, please don't say that.
    Maar ik leef met je mee.
    Zonder Steve was de wereld een stuk saaier. D:

    <3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik hoorde het vanochtend op school ja. Wat erg, dat hij zo vroeg doodgegaan is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik hoorde het. Het is kut. Ik heb geen apple dingen, maar ik weet dat hij ongelofelijk belangrijk is geweest voor de ontwikkeling van telefoons, computers, muziekspelers en mobiele versies daarvan. verder heeft hij een belangrijke rol gespeeld in het opstarten van Pixar, en daarmee met het mogelijk maken van animatiefilms. Hij heeft een heleboel goeie dingen voor elkaar gekregen, en het is jammer dat hij er niet meer is :C


    quidquid excusatio prandium pro

    A man, ik kan het nog steeds niet geloven!

    Godverdomme, ik kan hier echt niet tegen!!! (huil)
    Steve, please come back! ):


    Where there is a sea there are pirates...

    C18 schreef:
    Vrees dat Apple nu gigantisch naar beneden keldert met z'n waarde..
    Ik had op school echt zoiets van: Holy fuck, really? toen een klasgenoot 't zei.


    Hah, dat zeker. Vooral gezien het feit dat de aandelen al omlaag gingen doordat de verwachtte Iphone 5 een 4S bleek te zijn (wat maakt het uit? xD) en omdat Apple in de clinch ligt met Samsung, die de chips maakt voor Apple.

    Gaat niet goed met hun. Wedden dat over 5 jaar google telefoons en mp3spelers superpopulair zijn? :P


    quidquid excusatio prandium pro

    -Aait haar Macboekje-.


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hah, dat zeker. Vooral gezien het feit dat de aandelen al omlaag gingen doordat de verwachtte Iphone 5 een 4S bleek te zijn (wat maakt het uit? xD) en omdat Apple in de clinch ligt met Samsung, die de chips maakt voor Apple.

    Gaat niet goed met hun. Wedden dat over 5 jaar google telefoons en mp3spelers superpopulair zijn? :P

    Staat voor 4Steve. Omdat ze het wisten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ben eigenlijk best wel blij dat ie man heeft bestaan, ik bedoel kijk naar de iPhone, Macbook, iPod Touch enz.
    Geen een bedrijf kan zo'n mooie dingen maken!

    Colibre schreef:
    (...)
    Staat voor 4Steve. Omdat ze het wisten.

    Apple gaat niet naar beneden. Steve heeft een geweldige team samengesteld. Die zullen hun best doen. Ik heb er alle vertrouwen in.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Apple gaat niet naar beneden. Steve heeft een geweldige team samengesteld. Die zullen hun best doen. Ik heb er alle vertrouwen in.


    Aandelen gaan nog steeds naar beneden, omdat mensen zoveel vertrouwen in hem hadden :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik blijf die man eeuwig dankbaar voor de geweldige ideeen die hij de wereld in bracht.


    Happy Birthday my Potter!