• Ik zoek een story:

    1. Met:
    - One Direction.
    - Voetbal (Fernando Torres, David Villa, Nicolai Boilesen, Sergio Ramos, Gregory Van Der Wiel enz).
    - Twilight.
    - Justin Bieber.
    - Onbekende Personen (wil ik wel een keer proberen).

    2. Waar bijna elke dag aangewerkt word.

    3. Die gewoon best wel orgineel is, niet zoals alle andere story's van die persoon.

    Heb jij zo'n story ?
    please zet hem hier onder, en misschien neem ik een abo.

    x

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 14:44 ]

    ik heb er wel een maar het lukt me niet om er elke dag aan te werken
    gewoon omdat school heel veel tijd inneemt bij mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    La vie d'un rêveur.

    Dit is geen verhaal over liefde.
    Dit is geen verhaal over alwéer een perfecte persoon met oplosbare problemen.
    Dit is een verhaal over de werkelijkheid.
    But watch out, there might be faeries on the road.
    Storyline © Ardency


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Jail ~ Justin Drew Bieber

    Regrets are for pussies, shit happens, deal with it.


    Next time, a boy says 'Forever' I'll slap him in the face.

    http://www.quizlet.nl/stories/57023/cursed-gifts-one-direction/


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    kijk maar op mijn profiel. allemaal twilght


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Not my body.
    Gaat over onbekende personen. Ik werk er bijna elke dag aan, als dat goed is? (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...




    - Onbekende personen
    - Werk er alleen niet elke dag aan, daar krijg je slechte verhalen van:Y)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 19:16 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Klik op het plaatje voor de story.

    Misschien vind je het iets? (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I'll start some drama - Justin Bieber


    Het verhaal gaat over Rachel, de nicht van Caitlin Beadles die haar vakantie doorbrent in Atlanta. Ze ontmoet dé Justin Bieber en heeft al gelijk een uitgesproken mening over hem. Zou zij haar mening kunnen bewijzen of heeft Justin gelijk als hij zegt dat hij geen homo is?


    Ik 'probeer per week 2 tot 4 hoofdstukjes te plaatsen.
    Soms hou ik ook een hoofdstukkendag waarop ik dan extra veel hoofdstukken plaats.


    Love makes you stupid - Justin Bieber


    Over deze story valt eigenlijk weinig te zeggen. Het word een serieuzere story als mijn andere verhaal.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 10:25 ]


    <3

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/58626/study-in-my-own-personal-hell--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/64229/taking-chances--george-weasley/
    http://www.quizlet.nl/stories/58370/miracle-or-magical-ft-george-weasley/

    Ik weet niet of je ze origineel genoeg vind. Lees zelf niet zo veel, dus ik weet lang niet altijd wat andere mensen schrijven. Misschien dat je de verhalen wat vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you


    Imprisoned Hunger
    De 17-jarige Michelle had maanden gevochten om bij haar 22-jarige vriend te mogen wonen, dit alles is gelukt en haar laatste dagen op school bracht ze met veel knokken door. Eenmaal 18 geworden stopte ze volledig met school en richtte zich op werken en sparen. Nu, twee maanden na haar verjaardag besluit haar vriend te vertrekken met ál haar spaargeld en haar achter te laten met de niet-verkochte meubels en een oud koophuis. Michelle is radeloos en probeerd haar problemen als het waren weg te 'eten', éen van de duurste obsessies die je kunt hebben.
    Charice begint iets op te merken en neemt haar in huis. Michelle neemt dat aanbod met beiden handen aan. Eenmaal daar begint Charice haar steeds meer af te sluiten van de wereld totdat ze uiteindelijk in de kelder beland, dagen zonder eten. 'Je moet van deze verslaving af, je mag nu eenmaal even niets meer eten.' Het gebrek aan vitaminen begint zijn tol te eisen, maar Michelle kan niks zeggen, éen woord en ze stond zonder geld op straat. 'Ik bescherm je enkel.'


    Let it come and let it be

    Oeh, bij Sammiejlove
    Samen met haar heb ik het verhaal Separated Love, Shared Future over Twilight :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb er wel van onbekende personen, maar daar word niet elke dag aan gewerkt. Snuffel maar eens rond op mijn profiel en oordeel zelf

    mijne gaat over onbekende personen,
    Hij is nu tijdelijk gepauzeerd maar vanaf januari werk ik er elke dag aan.
    you belong with me

    misschien wordt het later nog een fanfiction van justin bieber

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:24 ]