• Ik zoek een story:

    1. Met:
    - One Direction.
    - Voetbal (Fernando Torres, David Villa, Nicolai Boilesen, Sergio Ramos, Gregory Van Der Wiel enz).
    - Twilight.
    - Justin Bieber.
    - Onbekende Personen (wil ik wel een keer proberen).

    2. Waar bijna elke dag aangewerkt word.

    3. Die gewoon best wel orgineel is, niet zoals alle andere story's van die persoon.

    Heb jij zo'n story ?
    please zet hem hier onder, en misschien neem ik een abo.

    x

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 14:44 ]

    If loving you sends me to hell. met Seth Clearwater.
    Hij is net begonnen, en orgineel ja.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    http://www.quizlet.nl/stories/63684/live-today-well-dream-tomorrow--justin-bieber/


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil

    Stories genoeg maar ik schrijf niet dagelijks ivm school enz.


    Tears are words the heart can't say.



    Whenever you're there, my heart gets confused all over again..
    Your appearance makes me go crazy
    And your strength is stronger than my pride.
    Each time I decide to hate you,
    You make me want to save you.

    ''I'm gonna love you like I've never been broken, I'm gonna say it like it's never been spoken.''

    - 7 hoofdstukken, hoofdstuk 8 bijna af.
    - Verhaallijn wordt uitgebreid wanneer ik daar zelf zin in heb & inspiratie voor heb.
    - Als ik er niet aan schrijf, dan ben ik er alsnog in m'n achterhoofd mee bezig.

    Unbroken - Harry Styles

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 8:37 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Een verhaal dat je hart sneller doet slaan


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    ~Ik heb een voetbal story, 2 One direction story's
    ~ Om de 1 a 2 dagen plaats ik een nieuw hoofdstuk
    ~ Ze zijn allemaal anders


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb dr wel één, maar ik schrijf niet elke dag. xd


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik heb zeventien voetbalverhalen, drie one direction verhalen en een ander verhaal. Kijk maar even op mijn profiel :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Alleen maar Louis Tomlinson en Xavi Hernandez en ik schrijf niet elke dag.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    The story of Elif.

    Ik werk er ongeveer om de dag aan c:

    Hoop dat het wat voor je is!! (H)

    http://www.quizlet.nl/chapters/590337/001-meet-me/


    Angelique is het enige meisje in haar grote familie. Ze heeft vier oudere broers en drie jongere. Ondanks dat ze erg opvalt als enige meisje, krijgt ze totaal geen aandacht. Sterker nog, haar broers gaan altijd voor. Zijzelf moet alle rot klusjes doen. In deze grote familie word ze al snel gezien als uitschot. Als ze naar Zweinstein gaat, verandert dat echter haar hele leven.



    "Karen Holland, Aiko Zomer, Yue Love.." Mijn naam, hij galmde door de straten. Een sterke man zette me op zijn schouders. Terwijl ik naar het podium werd geleid, werd ik toegejuigd.

    Mijn naam, Yue Love. Op mijn zestiende verjaardag werd ik uitgekozen voor de 43ste spelen. Hier werd ik, net zoals duizende andere kinderen, mijn hele leven al op voorbereid. Elk jaar worden er 50 mensen uitgekozen voor de spelen. Deze 50 kinderen -25 meisjes en 25 jongens- strijden in koppels van twee, één jongen en één meisje. De spelen was voor het vermaak van het land. Om het spannend te houden, gebruiken we alleen primitieve wapens. Wat voor een primitieve wapens vraag je? Messen, zwaarden, speren, kruisbogen, pijlen en bogen. Hiermee strijden de 25 groepen voor leven en dood. Het jaar 3000 is aangebroken..

    naar idee van de hongerspelen

    Purple grave • Seth C.



    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Last night, I have seen a purple grave in my dreams. It was a grave of glass, and the body in it toke my attention. Her body was lying among atumn leaves. The color of the moon was like the color of her skin, snow white. In a second my whole body was drowning of love, for that girl in the purple grave. And only with the silence of her heart she broke me.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~xXx~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    'Wake me up when the Cullens arrive.'
    'Yes madame.'


    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 13:07 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.