• Ik zoek een story:

    1. Met:
    - One Direction.
    - Voetbal (Fernando Torres, David Villa, Nicolai Boilesen, Sergio Ramos, Gregory Van Der Wiel enz).
    - Twilight.
    - Justin Bieber.
    - Onbekende Personen (wil ik wel een keer proberen).

    2. Waar bijna elke dag aangewerkt word.

    3. Die gewoon best wel orgineel is, niet zoals alle andere story's van die persoon.

    Heb jij zo'n story ?
    please zet hem hier onder, en misschien neem ik een abo.

    x

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 14:44 ]

    Satana

    De wind ruist onrustig door het bos. Donkere wolken zweven voorbij. Vogels houden op met fluiten. De andere dieren in het bos verstoppen zich alsof ze door de dood achtervolgd worden. Allemaal voor haar. Zij die kan verwonden, gewoon door te kijken. Zij die kan doden, gewoon door heel kwaad te zijn. Honderden mensen zijn al verwondt door haar, 13 gedood. Honderden onschuldige mensen, leven nu in een hel. 13 families in diepe rouw. Dit is het verhaal van Satana, van wie het leven, én dat van haar omgeving, drastisch veranderd als ze Merijn ontmoet. Kan hij haar helpen haar gave te beheersen ? Kan hij ervoor zorgen dat de rust in het dorp terugkeert ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that was't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in.

    Ik heb alleen maar Xavi Hernandez is 'voetbal', dus sorry (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Nu met de examens gebeurd er wat minder maar je bent er wel een tijdje zoet mee:

    Lost in this crazy world



    Plot
    Nikki, Stella en Daniëlle worden helemaal ingeburgerd in de gekke wereld van de celebrity's. Kevin gaat trouwen met Daniëlle en dat zorgt weer voor een leuke tijd. Maar ja wat gebeurt er nog allemaal? Want waarom kunnen Joe, Kevin, Frankie, Stella, Daniëlle, Justin en de andere Nick doen inzien dat alles plots kan veranderen?

    Main Role: Nikki Verbergen
    Featuring: The Jonas Brothers
    Soundtrack: My prince charming


    Het verhaal

    Running Away



    Thinking to myself
    That I have done something wrong
    That I have crossed the line

    Main Role: Brookelynn Nevada Parker
    Featuring: Jonas Brothers
    Soundtrack: Running Away

    Het verhaal

    A Perfect life



    One life
    A Perfect life
    That's how they called it
    But they don't know how it really is
    One girl, two boys, three bitches and one game


    Avril, is het populairste, mooiste, slimste, sportiefste ,... van heel de Midway High school in Miami. Kortom ze is perfect en dat beeld laat ze overkomen door de captain te zijn van het cheerleader team van Midway High school. Chace is een jaar ouder dan Avril, hij is zeventien, en ook hij is perfect, de knapste, populairste, slimste en vooral sportiefste jongen van Midway High school. Hij is dan ook het vriendje van Avril. Chace is de captain van het basketballteam van Midway High school. Zijn beste vriend Cooper is minder mooi maar nog steeds populair. Dakota de beste vriendin van Avril is ook heel populair en Mary ook. Ze vormen samen het populairste klikje van heel de school en iedereen kijkt naar hun op. Hoewel veel mensen zouden zeggen dat ze Avril haaten zijn er weinig mensen dat het doen omdat ze ook heel vriendelijk kan zijn tenzij je haar iets misdaan hebt. Chace daar in tegen is aggressief en houdt er van om mensen te pesten. Dakota en Mary-Kate zijn smoor op Chace, maar hun beste vriendin is er al mee dus koesteren ze hun gevoelens, maar gaat het nog lang duren? Lees hier het droevige verhaal van Avril die veel meemaakt maar desondanks alles ze toch een taaie en sterke meid is geworden.

    Het verhaal:
    klik

    Leef voor me ~One Direction



    Demetria Avalon Smith lijdt aan een chronische pancreasontsteking ook wel pancreatitis genoemd. Ze zal sterven als er niet snel een oplossing komt. Als ze geluk heeft leeft ze nog een maand, anders sterft ze vroeger tenzij natuurlijk dat er een pancreas geschikt voor haar beschikbaar is, wat onwaarschijnlijk is.

    Harry Edward Styles, zit in een wereld beroemde band, One Direction. Zijn leven lijkt perfect, tot de dag dat zijn broer om het leven komt in een auto-ongeval. Hij is zo verdrietig dat hij met de band wil stoppen en hij beweert dat niemand hem begrijpt. Zeker wanneer zijn ouders hem vertellen, dat ze de organen van zijn broer hebben weg gegeven. Hij kan niet leven met de gedachten dat zijn broer in iemand anders verder leeft.

    The story: klik


    Als je op mijn profiel kijkt dan zie je Gjost whisperer. -Harry Styles staan.





    Only those who enjoyed their lives, took the best out of it, savored it and lived it vividly, only these people can die with knowing that they actually did die after the lived. They seized every single day of their lives.




    “Sometimes, if you aren’t certain about things, you just have to jump off a bridge and grow your wings on the way down.”

    “Your mind is exactly functioning like a parachute. It’s only working when it’s opened.”






    © Yale
    # One Direction exists
    # Not based on real facts
    # Written in Dutch, spoken in English
    # Neem abo, ik waarschuw niet








    Klik.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 11:52 ]




    Vijf jongens en vijf meisjes strijden in een bloedstollend spel om veel geld. De groep wordt opgesplitst in tweetallen, waarmee je de rest van het spel mee verder moet, tenzij je afvalt. Uiteindelijk blijven drie deelnemers over, waarvan een de winnaar is en die uiteraard al het geld krijgt.

    Made by:
    LiamStyles, krullenbolNT,
    Juliaxx, xHanneBieber, Ebba.
    December 2011.
    One Direction bestaat niet.
    Based on:
    Wie is de Mol? en de Pelgrimscode.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2011 - 12:31 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you



    Ik loop de school binnen. Het koude kille schoolgebouw. De plek waar ik liever nooit van mijn leven kwam. Net als thuis. Als je het thuis kon noemen. Nergens was ik veilig, ik moest altijd op mijn hoede zijn. Nee, het leukste leventje had ik niet. -Chloe Katherine Night


    - Om de dag wordt er gepost.
    - Hij is zeker anders dan de meeste standaard story's, er zullen veel dingen in gebeuren die je niet zal verwachten.
    - Het is JustinBieber <3

    ik heb er wel een moet je maar op mijn profiel kijken en ik werk er bijna elke dag aan.

    xxjes

    ps o ja de titel is I wish that I never again fall for a spuerstar||One Direction||


    I Love That One Red Butterfly

    I was made for loving you. |LiLo|

    I can't love you more than this

    Inscribed upon my heart
    a tattoo of your name
    embedded amidst satin desires,
    hopes, plans and dreams.

    Winged creatures dance
    and flutter, deep within my core,
    to the melodic phrase of your voice,
    sweet orchestration of my soul.

    Bringer of the consuming torch
    silent keeper of the flame,
    elicit contradiction of fiery
    provocative needs.

    Eternal fires light moonless nights.
    While love flickers in the shadows.
    Embraced by guarded secrecy.
    From ashes of surrender

    Awake the night as we dance
    slow among the embers.
    Torch the heart with sensual
    resignation

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 21:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    The Alphabet

    Het is de de Dag der respect. Iedereen op school moet vertellen over een gebeurtenis die ze nooit zullen vergeten. Die mag goed of slecht zijn. Ze denken allemaal diep na...

    26 letters.
    26 meisjesnamen.
    26 leerlingen uit 1 klas.
    26 onvergetelijke gebeurtenissen.


    Define "good".

    Ik hoop dat je het wat vindt (:
    Ik probeer elke dag te posten, wat tot nu toe gelukt is, maar ik kan je niet verzekeren dat het echt altijd gebeurt.
    Of je het originele verhaallijnen vindt, moet je zelf maar uitmaken (:


    - Deze heeft al enkele hoofdstukken:Knowledge – Zayn Malik

    - En deze start morgen:Don't mess with me -feat. Bieber

    <3 xxxxx.


    LEGGO!

    I'm just a beautiful mistake | Niall James Horan.
    Begint waarschijnlijk vrijdag avond. Rollen invullen is nog mogelijk, graag zelfs.
    - Aan de story werken gaat niet elke dag, omdat ik erg me best moet doen om over te gaan.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Terrene.|| Harry Styles.


    Ver na het jaar 2000 word Europa over genomen door de Decuman, een gemeenschap die jaren lang plannen heeft gemaakt, en zo ook een heel leger heeft. Heel Europa word verdeeld in County's -ook wel Soils genoemd- iedere County met zijn eigen nummer. Elk jaar worden er Spelen gehouden waar achtentwintig jongeren zullen vechten tot de dood, puur voor vermaak en om te laten zien hoeveel macht ze hebben. Dit jaar is de zeventien-jarige Harry Styles uit County One aan de beurt. Dit jaar word het jaar dat staat voor rebellie. Zal de Decuman uiteindelijk uitgeschakeld worden zodat de jongeren kunnen blijven leven of zal Harry moeten tussen liefde en leven?
    Based on The Hunger Games.


    #Drie hoofdstukken van om en nabij de 1000 woorden.
    #Elk weekend een hoofdstuk.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old