• Dat draadje achter je tanden dat je meestal krijgt na je blokjestijd. Ik heb ze boven- én onderaan. Als er al eens wat eten tussen steekt is dat zo erg niet, maar nu is het wééral los gekomen bij mij en ik kan dus morgenmiddag gelukkig al naar de tandarts. ( En ik haat dat! Ik ga alleen wanneer er iets mis is. :x ) En dat komt gewoon door iets te eten, zóoooo irritant! Dan durf ik bijna niet meer te eten...

    Wie heeft ook last van die kutdraadjes? --"


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb ze ook onderin, ik heb ze er nu al bijna 4 jaar erin zitten, en nog geen een keer losgekomen. Je mag ook geen hele appel happen he. (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Ik heb ze ook onderin, ik heb ze er nu al bijna 4 jaar erin zitten, en nog geen een keer losgekomen. Je mag ook geen hele appel happen he. (krul)

    - kucht -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb ze nu 9/10 maand. Boven en onder. En ik heb er geen last van.

    Rickjuh schreef:
    Ik heb ze ook onderin, ik heb ze er nu al bijna 4 jaar erin zitten, en nog geen een keer losgekomen. Je mag ook geen hele appel happen he. (krul)

    Ik heb ze nu iets van een ... ik gok 6 à 7 jaar?
    Maar ik zelden tot nooit een appel dus laat staan een hele. :'D Ik let altijd op hoe ik iets eet. Nu was ik eens bezig met chocolade, maar het is me duidelijk niet gegund. :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bij mij had ik er 1x last van, toen stak zo'n draadje uit en prikte steeds in mijn wang. Maar ik heb ze nu al zo'n 5 jaar ofzo (bloos)


    -

    Genius schreef:
    Bij mij had ik er 1x last van, toen stak zo'n draadje uit en prikte steeds in mijn wang. Maar ik heb ze nu al zo'n 5 jaar ofzo (bloos)

    Had ik ook eens. (cat)
    Ik heb al 2 keer gevraagd of het weg mag maar het mag pas rond mijn 30ste. O_o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb ze nu alleen nog onderin
    ik heb weer een beugel voor mn bovengebit

    maar ze zijn nog nooit losgekomen

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 15:38 ]

    Ik heb ze zowel boven, als beneden en er nog nooit last mee gehad x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kalashnikov schreef:
    Ik heb ze zowel boven, als beneden en er nog nooit last mee gehad x)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb dat draadje nu ook bijna 3 jaar, en in die 3 jaar is hij maar een keertje los geraakt :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb ze nog niet zolang nog maar een week of zo en ik heb er geen last van.
    Ik hoop dat ik er ook geen last ga van krijgen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik heb ze ook al een jaartje of 3/4 had eerst wel heel veel last van allemaal rottigheid er door. Maar het is gewoon even wennen. En in zo'n hele appel kan je gerust bijten zolang je maar niet te grote happen neemt.


    Love sheds light one the darkest of times

    Bij mij gaan ze echt altijd los. Zeg ik dat ze hem echt goed vast moeten maken, den ze dat weer niet.


    The truth is out there.

    Ik heb enkel beneden, en nu je het zegt, ik wa gewoon vergeten dat ik ze had. heb er dus nog nooit last mee gehad en ik mag zoveel appels happen als ik wil (krul)


    Owl you need is love.

    Ik heb die draadjes niet. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'