• Paarden
    Vinden jullie paarden wel leuk, of zijn jullie het eens met mij?
    Wie heeft hier een eigen paard en/of zit op paardrijles?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Nop, ik heb er niets mee ^^


    Life is hard and then we die

    Ik vind het wel leuke dieren, maar ze zijn niks voor mij.

    I <3 paardjes
    Ik zat lang geleden 5 jaar dus op les maar nu niet meer D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Meh, ik vind paardrijden wel leuk, maar al dat gedoe eromheen is niks voor mij.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind ze erg mooi en leuk enzo, maar toch koester ik steeds iets van angst als ik bij ze in de buurt komt. Ik vertrouw ze niet altijd helemaal en zeker als ik ze niet ken.. Maar ik heb wel nog op het paard van mijn nichtje gereden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb een eigen paardje (:


    I am an idiot, I move.

    Ik rijd ongeveer 7 jaar nu en doe het met veel plezier. Ik vind het prettig om tegen ze te praten omdat je dan tenminste geen bijtend antwoord krijgt maar een duw tegen je schouder.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb een verzorgpony en rij al 4 jaar, Morgenavond ga ik dit weer doen.


    Firm believer of all that is magic

    Ik vind het niks :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind paarden vreselijk. En ze zijn eng!


    I was an angel living in the garden of evil

    ik vind paarden niks aan.

    Paarden zijn fantastisch, ik zou diep ongelukkig worden zonder ze :'). Zelf heb ik een verzorgpaard, Tom; een grote, zwarte ruin. Niet iets voor jou lijkt me, aan je blog te zien.
    Aan de ene kant ben ik het eens met je mening over paardenraces. Die paarden worden al op jonge leeftijd heel zwaar getraind en krijgen flink wat zweepslagen te verduren. Als ze niet goed lopen worden ze meteen als waardeloos beschouwd. Aan de andere kant, paarden houden van rennen. En al die aandacht vinden ze echt leuk. Maar ja, men kan moeilijk zeggen wat het paard vindt natuurlijk.


    i put the fun in funeral

    Reassurance schreef:
    Ik vind het niks :')


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    PinkiePie schreef:
    Paarden zijn fantastisch, ik zou diep ongelukkig worden zonder ze :'). Zelf heb ik een verzorgpaard, Tom; een grote, zwarte ruin. Niet iets voor jou lijkt me, aan je blog te zien.
    Aan de ene kant ben ik het eens met je mening over paardenraces. Die paarden worden al op jonge leeftijd heel zwaar getraind en krijgen flink wat zweepslagen te verduren. Als ze niet goed lopen worden ze meteen als waardeloos beschouwd. Aan de andere kant, paarden houden van rennen. En al die aandacht vinden ze echt leuk. Maar ja, men kan moeilijk zeggen wat het paard vindt natuurlijk.


    Ik heb een vakantiebaantje gehad in Engeland, mocht een groom meehelpen, en je zal versteld staan over hoe luxe die paarden het hebben en hoezeer ze vertroeteld worden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb een tijd op paardrijden gezeten, maar dat was niets. Het rijden was leuk, maar daarna moest je 't beest z'n manen kammen en het bit schoonmaken... En dat paard, die natuurlijk geen zin had aan al dat gefriemel, maar trekken aan dat touw... Oh horror.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.