• [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 22:33 ]


    effort never betrays you

    Ik neem aan dat ze niet echt dik is, maar dat ze dat zichzelf inbeeld? Haar blijven in wrijven dat ze totaal niet dik is. Ik zit ook in zo'n situatie alleen, ben ik dan degene die dat over zichzelf zegt.


    Smile, like nothing could go wrong.

    Ik zit ook in zo'n soort situatie, alleen dan niet vanuit jouw standpunt maar uit die vriendin van jou. Dus veel kan ik niet doen. :3

    Beetje cru, maar: Dikkere meisjes hebben dikkere tietenvetkussentjes op hun borst.

    'nuf said (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dovato schreef:
    Ik neem aan dat ze niet echt dik is, maar dat ze dat zichzelf inbeeld? Haar blijven in wrijven dat ze totaal niet dik is. Ik zit ook in zo'n situatie alleen, ben ik dan degene die dat over zichzelf zegt.

    Nee nee ze is echt dik. Niet gemeen bedoeld want ze is best een mooie meisje, mooi gezicht enzo, maar ze is wel duidelijk te dik.


    effort never betrays you

    RainbowDash schreef:
    Beetje cru, maar: Dikkere meisjes hebben dikkere tietenvetkussentjes op hun borst.

    'nuf said (cat)

    misschien ligt het aan waar ik woon of mijn leeftijd ofzo, maar bij ons is 'niet dik zijn' echt bijna een van de prioriteiten helaas ;s


    effort never betrays you

    Gewoon haar een beetje moed blijven inspreken?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jepson schreef:
    Ik zit ook in zo'n soort situatie, alleen dan niet vanuit jouw standpunt maar uit die vriendin van jou. Dus veel kan ik niet doen. :3

    Jepson schreef:
    Ik zit ook in zo'n soort situatie, alleen dan niet vanuit jouw standpunt maar uit die vriendin van jou. Dus veel kan ik niet doen. :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arielle schreef:
    (...)
    misschien ligt het aan waar ik woon of mijn leeftijd ofzo, maar bij ons is 'niet dik zijn' echt bijna een van de prioriteiten helaas ;s


    Muh, toch niet sprinkhaan?

    Als er geen borsten zijn si t niet leuk, guise :C


    quidquid excusatio prandium pro

    nerveus schreef:
    Gewoon haar een beetje moed blijven inspreken?


    Dat zeker doen! En blijf gewoon jezelf tegen haar. Misschien kan je met haar gaan hardlopen deze zomer? Dat doen mijn vriendinnen ook, alleen doen wij het meer voor onze conditie ;x


    Smile, like nothing could go wrong.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Muh, toch niet sprinkhaan?

    Als er geen borsten zijn si t niet leuk, guise :C

    neee nee, ik ben ook alles behalve sprinkhaan maar zij is echt dik. dat vinden de meeste jongens nu eenmaal niet al te geweldig, ook al heeft ze dan ook grote borsten.


    effort never betrays you

    Wel, als zij het zich echt zo hard aantrekt, dan zou ze er best iets aandoen. Dat is dan misschien niet leuk, niet makkelijk,.. en al helemaal niet zo leuk om haar te moeten vertellen. Maar problemen zijn er om op te lossen, en het probleem zal niet weg gaan als ze het gewoon zo laat.
    En anders zet ze zich er gewoon overheen, maar ik kan me inbeelden dat dat nog veel moeilijker is. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dovato schreef:
    (...)

    Dat zeker doen! En blijf gewoon jezelf tegen haar. Misschien kan je met haar gaan hardlopen deze zomer? Dat doen mijn vriendinnen ook, alleen doen wij het meer voor onze conditie ;x

    Ik denk niet echt dat het valt op te lossen met een paar keer hard te lopen ;s Maar heb je een idee hoe ik haar best moed inspreek? ;p


    effort never betrays you

    Arielle schreef:
    (...)
    Ik denk niet echt dat het valt op te lossen met een paar keer hard te lopen ;s Maar heb je een idee hoe ik haar best moed inspreek? ;p


    Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ;p Euh hoe je haar moed inspreekt. Nou als ik het erover heb dat ik zeg maar mezelf dik vind, dan vertellen mijn vriendinnen me gewoon altijd dat ik totaal niet dik ben en dat ik echt mager ben, en dan gaan ze me vergelijken met dikkere mensen. Ik reageer dan meestal wel van "Zo dik ben ik ook" of "Ik ben wel dik" maar die reacties maken me wel heel blij, en zo krijg ik toch moed ingesproken (: Hoop dat je hier iets aan hebt?


    Smile, like nothing could go wrong.

    Nou, ik was altijd zo'n meisje dat niet meedeed met de mode enzovoort. Maar ik kreeg af en toe opmerkingen van vriendinnen, waar ik wel boos om werd enzow. Maar ik wilde laten zien dat ik wel mooi kon zijn en modieus.


    <3